Grupul Inchape, din care face parte Toyota România, a anunțat o cifră de afaceri de 116,4 milioane de euro în primul semestru din 2017, în creștere cu 25,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterea se datorează atât performanței foarte bune a vânzărilor de mașini noi, având o cotă din două cifre atât peste nivelul pieței în primul semestru al anului 2017, cât și în aceeași perioadă a anului trecut, dar și mixului de vânzări în care Lexus și automobilele hibride au jucat un rol esențial. Vânzarea de piese și accesorii a contribuit, de asemenea, la creșterea vizibilă a cifrei de afaceri. În urma activității, pe acest segment au fost generate peste 7 milioane de euro, creștere cu peste 8% față de perioada similară a anului precedent.
Cel mai bine vândut model cu motorizare convențională este Toyota Corolla - mașina numărul 1 în lume - model ce reprezintă peste 25% din vânzările grupului. În ceea ce privește motorizarea hibridă, Yaris Hybrid a fost cel mai bine vândut model, astfel că în segmentul de mașini eco, Toyota Hybrid ajunge la o cotă totală de piață de 88% în prima jumătate a acestui an, cu 863 de unități vândute.
CITEȘTE ȘI FOTO Cum va arăta iPhone 8Lexus a crescut, de asemenea, cu 10% în perioada ianuarie-iunie 2017 comparativ cu 2016, segmentul SUV rămânând cel mai important segment pe care Toyota România îl adresează iar Lexus RX cel mai bine vândut model din marca premium a companiei.
În ceea ce privește situația înmatriculărilor în această perioadă, în total au fost înmatriculate 52.341 de unități pe segmentele relevante. În raport cu totalul de înmatriculări din întreaga țară, cele pentru Toyota și Lexus reprezintă, în momentul de față, 4,1%.