Ferrari a căștigat titlul de Motorul Anului 2018, cu propulsorul 3.9 litri biturbo, care echipează familia 488, depășind motoarele Porsche, Tesla, BMW, VW și PSA în clasamentul general. Este mai puțin obișnuit pentru această competiție ca un motor foarte mare, sport, să câștige titlul suprem.
Ferrari a căștigat titlul de Motorul Anului (Engine of the Year) cu motorul 3.9 litri V8 biturbo, care se regăsește pe versiunile 488 GTB, Spider și Pista, reușind să adune 486 de puncte și să depășească la mare distanță propulsorul Porsche 3.0 litri turbo, în șase cilindri, disponibil pe familia 911, (cel mai bun motor la categoria 2.5 - 3.0 litri). Un al doilea motor Ferrari s-a clasat pe locul 3: V12, de 6.5 litri, de pe modelul 812 Superfast. Locul patru a fost ocupat de un motor electric, cel disponibil pe toate modelele Tesla.
Motoarele de mici dimensiuni au fost defavorizate în acest an de juriu, primind punctaje reduse: 1.0 litri de la VW (3 cilindri), 1.5 litri de la BMW (propulsie hibridă de pe i8) sau 1.2 litri, turbo, 3 cilindri, de la PSA. Acestea au fost încununate, însă, cu titlul de Motorul Anului la categoria din care face parte fiecare. La categoria 1.8 - 2.0 litri, titlul a fost câștigat de motorul de 2.0 ltrii turbo de la Porsche, în timpă ce motorul Audi 2.5 litri, în cinci cilindri, a câștigat titlul la categoria 2.0 - 2.5 litri.
Motoarele Ferrari au primit și premiile pentru categoriile “Motor nou” și “Motor performant”, consolidându-și în acest fel poziția de marcă exclusivistă pe care Ferrari și-a căștigat-o de lungul timpului.