Cele mai vândute autoturisme din Europa, în luna aprilie, au fost VW Golf, Renault Clio și VW Polo, VW fiind, de altfel cea mai vândută marcă și beneficiind de cea mai mare creștere în luna a patra. Dacia s-a poziționat foarte bine în top 25, cu cele două modele, Sandero și Duster.
Volkswagen Golf se menține în poziția de lider al pieței auto europene, cu o creștere de 13 procente în aprilie și un volum impresionant, 39.356 unități, vândute în această lună, potrivit statisticilor Jato Dynamics. Al doilea model ca volum a fost Renault Clio, care a avut o creștere destul de mică, doar 3%, urmărit de la mică distanță de VW Polo. Distanța dintre cele două a fost de numai 1.000 de unități, ceea ce lasă loc pentru lunile viitoare la modificări ale clasamentului. Ford Fiesta, chiar dacă a vândut numai 23.774 exemplare, a înregistrat o creștere foarte bună, 32%.
Dacia Sandero se comportă în continuare foarte bine pe piața europeană, având o creștere de 20%, apropiindu-se de 20.000 de unități, contribuind astfel la creșterea de 19% a mărcii Dacia pe continent. Celălalt model, Duster, a vândut 14.329 unități, mai puține decât în lunile anterioare, dar cu o creștere de 26% față de aprilie 2017, astfel că s-a poziționat în top 25, de data aceasta, și pe locul al treilea în clasa sa, B-SUV, după Renault Captur și Peugeot 2008. SUV-ul românesc a depășit 60.000 de unități în 2018, depășind modelul Opel Mokka, cu o scădere de vânzări destul de mare în aprilie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cel mai vândut SUV în Europa a fost VW Tiguan, urmat de Captur și Nissan Qashqai. Cel mai vândut model premium a fost Mercedes-Benz C-Class, urmat de Audi A3.
Top 3 al mărcilor este format din VW, Renault și Ford, dar cele mai mari creșteri procentuale aparțin celor de la Jeep, Seat și Kia.