Tesla recheamă peste 475.000 dintre mașinile sale electrice Model 3 și Model S, pentru a rezolva problemele legate de camera video spate și de portbagaj care cresc riscul de accident, a declarat autoritatea de reglementare a siguranței rutiere din SUA, transmite CNBC.
Acțiunile Tesla au scăzut cu până la 3% în cursul dimineții de joi, dar și-au revenit ulterior, fiind tranzacționate în creștere ușoară, în jurul valorii de 1.088,76 dolari pe unitate, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Autoritatea federală de reglementare a discutat și despre o altă problemă a camerei video cu producătorul de automobile, în timp ce cercetează sistemul de asistență pentru șofer al producătorului de vehicule electrice și alte probleme.
Rechemarea include modelele anilor 2014-2021, iar numărul total de vehicule rechemate este aproape echivalent cu jumătatea de milion de vehicule livrate de Tesla anul trecut.
Producătorul de vehicule electrice din SUA recheamă 356.309 vehicule Model 3 din perioada 2017-2020, pentru a rezolva problemele cu camera video spate și 119.009 vehicule Model S din cauza problemelor la capota față, a declarat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA).
Tesla nu a putut fi contactată pentru comentarii.
Pentru sedanurile Model 3, ”cablurile camerei spate pot fi deteriorate de deschiderea și închiderea capacului portbagajului, împiedicând afișarea imaginii camerei retrovizoare”, a spus NHTSA.
Tesla a identificat 2.301 de solicitări de garanție și 601 de rapoarte din teren cu privire la problema vehiculelor din SUA.
Pentru vehiculele Model S, problemele capotei din față pot determina deschiderea portbagajului ”fără avertisment și obstrucționarea vizibilității șoferului, crescând riscul de accident”, a spus Tesla.
Tesla a spus că nu are cunoștință de accidente, răni sau decese legate de problemele citate în rechemarea mașinilor Model 3 și Model S, a spus NHTSA.
Luna aceasta, NHTSA a spus că discută cu Tesla despre problemele cu camera de vedere laterală a unor unor vehicule.