Tesla a urcat pe locul patru în lista Oficiului Consumatorilor din Norvegia, după numărul de reclamații

Tesla a urcat pe locul patru în lista Oficiului Consumatorilor din Norvegia, după numărul de reclamații
scris 6 iul 2018

Tot mai mulți clienți Tesla sunt nemulțumiți în Norvegia, după cum reiese din datele Consiliului Consumatorilor din această țară. Marca de mașini electrice a urcat pe locul patru în clasamentul celor mai reclamate mărci.

Nemulțumirile clienților norvegieni de mașini Tesla sunt tot mai dese în ultima perioadă, după cum scrie Automotive News, care citează Consiliul Norvegian al Cosnumatorilor, ce a întocmit lista cu cele mai multe reclamații în primele șase luni din acest an. Dacă anul trecut Tesla se afla pe locul 24, acum a urcat chiar pe poziția a patra. Nu mai puțin de 118 clienți au fost supărați de serviciile de asistență pentru clienți sau de neonorarea datei de livrare.

Urmărește-ne și pe Google News

Reprezentanții Tesla din Norvegia au declarat că încearcă să-și îmbunătățească serviciile postvânzare pentru clienți, astfel încât să țină pasul cu numărul mare de vehicule vândute.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Veniturile Tesla pe piața norvegiană, în primul trimestru s-au ridicat la circa 162 milioane dolari, destul de ridicate, comparativ cu cele 500 de milioane de dolari, venituri de pe piața din China, cea mai mare piață auto din lume. Anul trecut, Tesla a vândut în Norvegia circa 8.500 de mașini Tesla, fiind a doua piață ca volum din Europa, după Germania.

Acțiunile Tesla au pierdut teren pe 3 iulie, când a apărut pe piață informația privind extinderea producției Model3 într-un cort în curtea fabricii, iar analiștii și-au exprimat îndoiala că vorbim despre aceeași calitate a mașinilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla
norvegia
protecția consumatorilor
model 3