Tesla a lansat o nouă versiune a automobilului Model 3, la un preț de 45.000 de dolari

Tesla a lansat o nouă versiune a automobilului Model 3, la un preț de 45.000 de dolari
scris 19 oct 2018

Tesla a lansat joi o nouă versiune a automobilului Model 3, într-o perioadă în care facilitățile fiscale acordate de guvernul american pentru vehiculele companiei sunt pe cale să scadă.

Potrivit site-ului companiei, modelul cu tracțiune pe spate are o baterie medie, ccu o autonomie de 260 de mile, cu 50 de mile mai scăzută decât bateriile cu autonomie mare cu care sunt echipate versiunile mai scumpe ale automobilului Model 3, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Noua versiune are o perioadă de livrare de 6-10 săptămâni, cee ce face ca clienții care vor primi automobilul până la sfârșitul acestui an să beneficieze de o facilitate fiscală de 7.500 de dolari. La 1 ianuarie 2019, această facilitate fiscală acordată pentru automobilele Tesla va scădea la jumătate.

GRAFIC Vânzările de automobile din România au crescut și nu urmează tendința de scădere a înmatriculărilor, afectate de WLTP CITEȘTE ȘI GRAFIC Vânzările de automobile din România au crescut și nu urmează tendința de scădere a înmatriculărilor, afectate de WLTP

Deși Tesla a promis să lanseze și o versiune de bază a Model 3, cu un preț de 35.000 de dolari, deocamdată a produs doar versiunile mai scumpe, cu un preț care pornește de la 49.000 de dolari. Tesla a anunțat că nu va fabrica versiunea de bază a Model 3 în acest an.

Adăugarea unei versiuni cu un preț mediu al Model 3 pare să fie o modalitate strategică de a atrage compărătorii care așteptau o versiune cu un preț mai scăzut. Nu este clar câte din cele peste 400.000 de rezervări pentru Model 3 sunt pentru versiunile de bază.

Anterior, Tssla luase o decizie controversată, prin lansarea unei versiuni foarte scumpe a Model 3. Printre trăsături se numără o autonomie de 500 km, accelerație de 3,5 secunde de la 0 la 100 km/h și o viteză maximă de 255 km/h. Prețul acesteia este de 78.000 de dolari (66.000 euro), dar nu include opțiunile precum Autopilot și altele. Se pare că Tesla a avut totuși nevoie și de o echipare mai accesibilă, analiștii fiind de părere că fiecare 100 de euro adăugată la prețul Model 3 micșorează plaja de clienți cu 1 - 2 procente.

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla