Vânzările de mașini noi în SUA au crescut cu 0,6% anul trecut, la 17,33 milioane de unități, pe fondul majorării cheltuielilor de consum și al reducerilor de taxe, transmit Kyodo, DPA, Xinhua și Automotive News.
Este al patrulea an consecutiv în care livrările pe cea de-a doua piață auto mondială depășesc 17 milioane de unități, arată Agerpres.
Anul trecut, cele mai mari volume de vânzări pe piața din SUA au fost raportate de General Motors (2,95 milioane de unități, în scădere cu 1,6% față de 2017), Ford Motor (2,48 milioane de unități, un declin de 3,5%) și Toyota Motor Corp (2,42 milioane de unități, un recul de 0,3%).
CITEȘTE ȘI FOTO Bosch lansează un nou sistem, care elimină cheile mașinii și blochează în același timp accesul hoțilorȘi alți producători auto niponi au avut în 2018 evoluții bune ale livrărilor pe piața americană: Honda (1,60 milioane de unități, în scădere cu 2,2%), Nissan Motor (1,49 milioane de unități, un declin de 6,2%), Subaru (680.000 de unități, în creștere cu 5%), Mazda Motor Corp (300.000 de unități, un avans de 3,7%) și Mitsubishi Motors (110.000 de unități, o expansiune de 13,9%).
Anul trecut, producătorii auto germani Volkswagen și BMW au vândut în SUA 350.000 de vehicule (un avans de 4,2%) și, respectiv, 311.000 unități (o creștere de 1,7%)
Pentru BMW este prima expansiune anuală a livrărilor din 2015.