Leapmotor își va lansa primele două noi modele pe piețele din Brazilia și Chile, cu ajutorul rețelei de dealeri a Stellantis, una extrem de puternică și care se distribuie aproape toate mărcile din portofoliul companiei, atât cele europene, Peugeot, Citroen, Fiat, cât și cele din SUA, Jeep, Chrysler sau Dodge.
Leapmotor International, în care Stellantis deține 50%, este distribuitorul autorizat al mărcii Leapmotor în afara Chinei, dar primul pas pe care l-a făcut a fost Europa, unde poziția Stellantis este și cea mai solidă. Aici, Leapmotor a lansat deja patru modele, însă în America de Sud intrarea va fi făcută cu primele două, SUV-urile C10 și B10.
Toate serviciile de vânzare și after-market vor fi oferite de dealerii actuali ai mărcilor Stellantis. După Brazilia și Chile, va urma piața din Argentina, apoi Columbia și Ecuador.
Producătorul chinez Leapmotor, unul dintre startup-urile de succes ale industriei chineze de automobile, a înregistrat în acest an noi recorduri de vânzări. În noiembrie, marca a avut cea mai bună lună din istorie, cu 70.327 de vehicule, marcând a șaptea lună consecutivă de creșteri la volume fără precedent. Volumul este cu 75% mai mare decât în urmă cu un an și este deja mai mare decât cel al unor branduri europene de succes, cum este de exemplu Volvo (deținută de o altă companie chinezească, Geely).
În acest moment, după 11 luni, performanțele mărcii chinezești fondate în urmă cu doar 10 ani, au ajuns la 536.132 de vehicule vândute, dublu față de anul precedent.
Leapmotor și-a depășit la jumătatea lunii noiembrie ținta de vânzări din 2025, 500.000 de vehicule, motiv pentru care și-a ridicat această țintă la 600.000 de vehicule până la finalul anului.
Leapmotor a lansat în China, în această toamnă, modelul compact B05 (care pe piața chineză se cheamă Lafa5), dar și SUV-ul B03X (A10 pe piața chineză), dar a deschis comenzile și pentru versiunea cu range-extender a SUV-ului D19, care are cea mai mare baterie din gamă, de 80 kWh.
Practic, Leapmotor poate spune că acoperă o gamă completă de modele, cel puțin în China, de la T03, cel mai mic model care se vinde și în Europa, până la C16, având disponibile în acest moment atât vehicule cu propulsie exclusiv electrică, cât și motorizări mixte, electric – benzină, sub formă de range-extendere.
Producția de vehicule Leapmotor se desfășoară exclusiv în China, dar planurile pe termen scurt ale companiei includ o uzină în Malayezia și de asemenea o linie de producție în Spania, în uzina din Zaragoza deținută de Stellantis.
















