Skoda, subsidiara din Cehia a grupului german Volkswagen, ia în considerarea vânzarea de mașini în Statele Unite, unde firma mamă încearcă să recâștige încrederea consumatorilor, după scandalul emisiilor, transmite Reuters.
Ca parte a strategiei Volkswagen până în 2025, Skoda analizează potențialul regiunilor unde nu vinde încă vehicule, inclusiv America de Nord, dar o decizie nu este așteptată prea curând, a anunțat un purtător de cuvânt al companiei din Cehia.
Anunțul reflectă creșterea optimismului Volkswagen privind repararea imaginii sale în SUA după scandalul emisiilor, prin lansarea de noi produse. În ultimele opt luni, vânzările brandului VW pe piața din SUA au scăzut cu peste 10%, la 207.800 vehicule.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Analiștii sunt ]ns[ sceptici în legătură cu succesul Skoda în Statele Unite. "Skoda ar trebui să se extindă pe piețele emergente, cum ar fi India sau America de Sud", a apreciat analistul Frank Schwope de la NordLB.
2015 a fost al doilea an consecutiv în care vânzările Skoda au depășit pragul de un milion de unități, datorită lansărilor de noi produse. Skoda este principalul exportator ceh.
Skoda Auto are trei uzine de asamblare în Cehia. Compania produce autoturisme în China, Rusia, Slovacia și India, în principal prin intermediul unor parteneriate la nivel de grup. Skoda produce șapte modele de autoturisme în 40 de versiuni.
Sursa:Agerpres