Skoda România se înscrie în rândul companiilor auto de pe piața locală care deschid posibilitatea achizițiilor de automobile online. Modelele disponibile sunt doar cele existente pe stoc, iar sistemul oferă doar o rezervare, finalizarea achiziției urmând a fi făcută la dealer.
Clienții care doresc să-și cumpere o mașină Skoda o pot face și online, pe un sistem de rezervări folosit deja de alte mărci pe piața locală și la nivel european. Practic, clienții se înscriu pe site-ul de rezervări unde își aleg mașina preferată și achită un avans de 100 de euro. Suma este considerată taxă de rezervare, iar procesul de vânzare va fi făcut ulterior, de vânzătorul (distribuitorul) ales de client.
Potrivit reprezentanților Skoda, mașina va fi livrată în showroom-ul convenit de cumpărător și dealer.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Sistemul de rezervări online contra unei taxe modice de rezervare este folosit de foarte multe mărci la nivel global, iar în România a fost introdus de Dacia, pentru rezervarea unor modele aflate pe stoc.
Skoda este a doua marcă de import, din punct de vedere al numărului de mașini înmatriculate, din România, după Volkswagen, conform statisticilor DRPCIV din 2020. În primele patru luni ale anului, marca cehă a înmatriculat 2.779 unități, cu 13% mai puține de cât anul trecut. În același timp, Skoda Octavia este, în 2020, cel mai vândut automobil de import din România, fiind depășit doar de cele trei modele Dacia (Logan, Duster și Sandero).