Șeful Mercedes-Benz: Costurile vehiculelor electrice vor rămâne mai ridicate decât ale celor cu combustie, în viitorul previzibil

Auto/Transporturi   
Șeful Mercedes-Benz: Costurile vehiculelor electrice vor rămâne mai ridicate decât ale celor cu combustie, în viitorul previzibil

Costurile variabile pentru producția de vehicule electrice vor rămâne mai mari în comparație cu modelele cu motoare cu ardere internă, în viitorul previzibil, a declarat directorul general al Mercedes-Benz, adăugând că acest lucru va continua să alimenteze concurența intensă, transmite Reuters.

Comentariile lui Ola Kaellenius vin în momentul în care Mercedes-Benz a dezvăluit mai multe detalii despre cea mai nouă arhitectură a sa de vehicul electric, sedanul electric compact CLA, care va fi lansat anul viitor și va viza o autonomie de rulare cu 30% până la 35% mai mare, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV Energie cu Profit – Dana Dărăban, ACUE: Sectorul energetic e deja suprareglementat și supraimpozitat, încă o taxă ar fi total nepotrivită CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Energie cu Profit – Dana Dărăban, ACUE: Sectorul energetic e deja suprareglementat și supraimpozitat, încă o taxă ar fi total nepotrivită

"Costurile variabile pentru o mașină electrică sunt mai mari. Așa va rămâne în viitorul previzibil", a spus Kaellenius jurnaliștilor la Salonul auto IAA din München, adăugând că costurile mai mari nu ar putea fi transferate clienților pe o bază similară.

Costurile variabile care măresc prețul producției de vehicule electrice includ materiile prime pentru baterii, dezvoltarea de software și prețurile electricității.

Kaellenius a spus că acesta este motivul pentru care grupul lucrează pentru a optimiza costurile fixe și alocarea resurselor pentru a atinge aceeași profitabilitate cu mașinile electrice ca și cu motoarele cu ardere internă.

Noul CLA vizează o utilizare a puterii de 12 kilowați-oră la 100 de kilometri și o autonomie de 750 de km, în comparație cu 17 până la 18 kWh la 100 de km într-un SUV compact EQA 350, modelul Mercedes oferit astăzi.

Întrebat cât de mult a redus noua clasă CLA costurile față de generația anterioară, Markus Schaefer, director pentru tehnologie al Mercedes-Benz, a spus că se îndreaptă către un nivel de reducere a costurilor cu 50%.

NASA sugerează că un zbor New York – Londra ar putea dura în viitor doar 90 de minute CITEȘTE ȘI NASA sugerează că un zbor New York – Londra ar putea dura în viitor doar 90 de minute

Bateriile pentru CLA vor fi produse de furnizorul cheie CATL și ACC, la care Mercedes deține o treime.

CLA, care va intra în producție anul viitor și va ajunge pe piață din 2025, este o încercare de a reduce complexitatea dezvoltării modelelor, care a crescut semnificativ în ultimii ani, a spus Schaefer.

Mercedes-Benz va oferi versiuni hibride și integral electrice, nefiind planificate versiuni diesel.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes-benz
vehicule electrice