Se închide tronsonul bulgăresc al Podului Ruse-Giurgiu pentru reparații

Se închide tronsonul bulgăresc al Podului Ruse-Giurgiu pentru reparații
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 iun 2024

Reparația tronsonului bulgăresc al Podului Ruse – Giurgiu va începe de la pasajul superior, aflat chiar la începutul construcției. Prima secțiune închisă va avea aproximativ 400 de metri lungime și va acoperi banda de intrare în Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

Activitățile din această secțiune vor continua timp de cinci luni. Circulația se va desfășura, în ambele sensuri, pe banda care duce spre România. 

Noul primar din Azuga strânge semnături împotriva pasajului subteran de pe DN 1 CITEȘTE ȘI Noul primar din Azuga strânge semnături împotriva pasajului subteran de pe DN 1

Aceasta este concluzia întrevederii, pe această temă, dintre prefectul regional, Dragomir Draganov, și adjunctul său, Gheorghi Georghiev, cu reprezentanții instituțiilor de stat și locale, informează Administrația Regională – Ruse. La întâlnire, au participat și reprezentanții consorțiului „DZZD Podul Dunării”, care va desfășura activitățile, arată Rador.

Aceștia au dat asigurări că pe perioada reparației, nu va exista nicio întârziere în activitatea punctului de frontieră, iar fluxul de trafic pe pod nu va fi perturbat. În acest scop, se va monta un semafor care va reglementa atât trecerea autoturismelor, cât și a tirurilor. 

Vineri, Draganov și Gheorghiev se vor întâlni cu prefectul de Giurgiu, precum și cu reprezentanții instituțiilor românești. În cadrul întâlnirii, vor fi discutate diverse opțiuni de relaxare a traficului în timpul reparației podului. Printre măsurile propuse de prefectul regional se numără introducerea unui sistem de gestionare mai eficientă a traficului.

O altă măsură propusă de Draganov este ca Agenția Vămilor să ofere posibilitatea de a plăti online taxa de pod în direcția dinspre Bulgaria către România. Se studiază și posibilitățile de asigurare a unui traseu cu punct de lucru automatizat. Amintim că se estimează ca reparația podului să înceapă în luna iulie, iar lucrările de construcție se vor desfășura fără oprirea circulației, traficul fiind reglementat de un semafor.

Se va lucra zilnic timp de 10-12 ore pe zi, în timpul zilei. Procesul de lucru va fi organizat și efectuat în etape, pe tronsoane, astfel încât vehiculele să treacă în ambele sensuri pe banda pe care nu se efectuează lucrări de construcție. De când a fost deschisă circulația pe pod, în urmă cu 70 de ani, până în prezent, nu a fost efectuată o astfel de reparație

. În urmă cu mai bine de 22 de ani, rosturile podului au fost consolidate, iar în 2011, a fost înlocuită hidroizolația și pavajul asfaltic. Proiectul tehnic de reparație prevede înlocuirea completă a pavajului asfaltic, a panourilor, hidroizolații, parapete, marcaje etc. Executantul reparației podului Ruse-Giurgiu este DZZD „Podul Dunării”. Valoarea proiectului este de 44.877.228,68 de leva (circa 22 de milioane de euro) cu TVA. Termenul pentru lucrările de construcție conform contractului este de 730 de zile.

viewscnt
Afla mai multe despre
podul ruse-giurgiu
reparatii