Pasagerii Ryanair spun că au fost taxați pentru încă un serviciu adițional începând din această săptămână, unii declarându-se nedumeriți, iar alții furioși de-a dreptul.
Compania aeriană low-cost taxează deja pasagerii pentru servicii adiționale, cum ar fi bagajul de cală și rezervarea unui loc în avans, arată Adevărul.
Acum, se pare că Ryanair îi taxează pe pasageri pentru cartea de îmbarcare digitală, ceea ce nu va îmbunătăți în niciun caz reputația companiei, declarată deja ca fiind cea mai proastă alegere în ceea ce privește taxele ascunse, potrivit Metro.
Pasagerii au postat capturi de ecran pe X (fostul Twitter), de pe aplicația companiei aeriene care le cere să selecteze un loc în avans, la un cost cuprins între 8 și 21 de lire sterline, dacă doresc să descarce cartea de îmbarcare digitală.
Cei care refuză să plătească spun că au fost nevoiți să aștepte la aeroport pentru a primi o carte de îmbarcare tipărită în schimb.
Personalul de la aeroport a declarat că schimbarea, care a fost implementată în ultimele zile, a provocat indignare în rândul clienților afectați.
„Deci, Ryanair, obligi călătorii care nu doresc să rezerve un loc, să aștepte la ghișeu ca să li se printeze cartea de îmbarcare. Asta e grozav pentru mediu și încă o lovitură ieftină la adresa pasagerilor pentru a plăti mai mult pentru a călători. Un nou minim pentru Ryanair. Absolut dezonorant”, a scris un pasager nemulțumit.
CITEȘTE ȘI Fraudă la TVA de 15 milioane euro identificată de inspectorii Antifraudă în domeniul comerțului cu autoturisme second handMai mult, Ryanair îi taxează deja pe pasageri cu o sumă pentru check-in de până la 55 de lire sterline de persoană dacă nu își fac formalitățile de îmbarcare online.
Cu toate acestea, unii pasageri au raportat că au putut accesa cartea de îmbarcare digitală fără a rezerva un loc aleatoriu, ceea ce sugerează că noua taxă nu s-a aplicat tuturor.
Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat: „Pasagerii au opțiunea de a alege un loc pentru o mică taxă sau de a li se aloca aleatoriu un loc gratuit.”
Compania nu a răspuns la afirmațiile că obligă efectiv clienții să plătească pentru cartea de îmbarcare digitală.