Romeo Iacob, co-fondator Smart ID, preia 10% din Curiera, singurul serviciu de curierat 100% electric din București-Ilfov. Investitorul contribuie cu 100.000 euro pentru dezvoltarea afacerii de curierat fondată de Silvia Duță.
Curiera va folosi investiția de 100.000 de euro ca și capital de lucru deoarece toate investițiile în mașini electrice, în echipamentele tehnologice și în platforma de curierat au pus presiune pe cash-flow
Romeo Iacob este în domeniul antreprenoriatului de peste 13 ani, începând afacerile din 2010, când a decis să folosească experiența sa acumulată în peste 15 ani în domeniul IT&C pentru a construi un business de succes, Smart ID. Acesta a decis să investească 100.000 euro în afacerea Curiera, folosind expertiza sa în tehnologie pentru dezvoltarea business-ului de curierat.
Despre investiția sa în Curiera, acesta declară: “Mă simt privilegiat să fac parte din această călătorie de succes, alături de oameni extrem de dedicați și competenți. De asemenea, doresc să-i mulțumesc Silviei pentru modul în care a gestionat și comunicat în mod transparent toate informațiile relevante, ceea ce demonstrează respectul pentru investitori și pentru relația noastră de parteneriat. După 15 ani de experiență în tehnologie de ultimă generație, inclusiv pentru piața de curierat și încă câteva industrii foarte dragi mie, estimezi altfel potențialul unei industrii aflată chiar în vârful unei revoluții tehnologice.”
Despre viitorul pieței de curierat, dar și despre sustenabilitate, Romeo Iacob declară: “O tranziție către vehicule electrice în industria de curierat este o direcție promițătoare, oferind beneficii în ceea ce privește sustenabilitatea și costurile operaționale pe termen lung. În timp ce alte companii de pe piață se confruntă cu creșterea costurilor combustibilului, Curiera este pregătită să revoluționeze piața de curierat din România cu costuri mici și servicii atipice și premium. Mașinile electrice funcționează ușor și nu fac zgomot în timp ce reduc poluarea aerului. Sunt versatile și potrivite pentru zona de curierat în special în zona de last mile. La o analiză foarte atentă acestea reduc costurile cu mentenanța, cu taxele în timp ce promovează sustenabilitatea și cresc valoarea brandului Curiera. Să nu uităm că Bucureștiul înregistrează un nivel de poluare tot mai mare.”
Despre modul în care a selectat investitorul, Silvia Duță declară: “Investitorul a fost ales după mai multe întâlniri cu peste 30 de persoane interesate în a achiziționa acțiuni din Curiera. Am considerat ca e foarte important să ne aliniem pe valori precum contribuție, dezvoltare, etică, integritate și mai ales creștere sănătoasă și sustenabilă fără a ne îngreuna activitatea decizională cu păreri impuse și forțate. Parteneriatul cu noul investitor este deja unul fructuos bazat pe colaborare, sprijin, deschidere și înțelegere. Este foarte important ca pentru un antreprenor tânăr să aibă acces la conexiunile unei persoane cu experiență așa cum este domnul Iacob. În continuare ne vom folosi de expertiza dumnealui și vom căuta noi oportunități de finanțare la fel de benefice pentru Curiera.”
În luna noiembrie 2023, Mircea Căpățînă, co-fondator și director de marketing SmartBill, a preluat 8% din business-ul Curiera.
Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național. Are o rețea extinsă care acoperă multiple zone și operează cu eficiență, asigurându-se că pachetele ajung la destinație în condiții optime.