Piața auto din Germania a reușit să supraviețuiască epidemiei de coronavirus, în aprilie, mult mai bine decât celelate țări vestice, iar Dacia a beneficiat într-o măsură destul de mare de această situație.
Marca Dacia a înregistrat o scădere de 56,3% pe piața auto din Germania, în luna aprilie, un rezultat care în alte condiții ar fi fost considerat dezastruos, dar care, în acest moment, pare a fi o performanță. Dacia a înmatirculat puțin peste 3.000 de autoturisme, în timp ce rezultatul pe patru luni se ridică la 13.914 unități, cu 46,3% mai mic decât anul trecut în perioada similară. Dacia a avut o cotă de piață în aprilie de 2,5%, iar pe cele patru luni a coborât la 1,7%. Pe întreg anul 2020, Dacia are una dintre cele mai mari scăderi, din cauza faptului că are clienți preponderent privați, care au renunțat în această perioadă la achiziția unui nou vehicul.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Piața auto din Germania a înmatriculat 120.840 de autoturisme în aprilie, un număr uriaș în comparație cu cele din Italia sau Franța. Scăderea față de anul trecut este de 61,1%. Singura marcă de pe piață care nu a avut o scădere a vânzărilor în aprilie a fost Tesla, care, cu 635 de mașini, a înmatriculat cu 10,4% mai mult față de anul trecut. Pe intervalul ianuarie - aprilie atât DS, cât și Lexus înregistrează creșterefață de perioada similară din 2019. Tesla este, în acest caz, în declin, cu 3.950 de vehicule și -5,3 procente.
Volkswagen, cea mai vândută marcă din Germania, care are o cotă de 17%, a avut o scădere peste media pieței, de 63,9%, și un volum de 20.741. BMW a fost a doua marcă de pe piață, cu 12.410 unități înmaitrculate și o scădere de numai 50%.