Piața auto din Germania a reușit să supraviețuiască epidemiei de coronavirus, în aprilie, mult mai bine decât celelate țări vestice, iar Dacia a beneficiat într-o măsură destul de mare de această situație.
Marca Dacia a înregistrat o scădere de 56,3% pe piața auto din Germania, în luna aprilie, un rezultat care în alte condiții ar fi fost considerat dezastruos, dar care, în acest moment, pare a fi o performanță. Dacia a înmatirculat puțin peste 3.000 de autoturisme, în timp ce rezultatul pe patru luni se ridică la 13.914 unități, cu 46,3% mai mic decât anul trecut în perioada similară. Dacia a avut o cotă de piață în aprilie de 2,5%, iar pe cele patru luni a coborât la 1,7%. Pe întreg anul 2020, Dacia are una dintre cele mai mari scăderi, din cauza faptului că are clienți preponderent privați, care au renunțat în această perioadă la achiziția unui nou vehicul.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Piața auto din Germania a înmatriculat 120.840 de autoturisme în aprilie, un număr uriaș în comparație cu cele din Italia sau Franța. Scăderea față de anul trecut este de 61,1%. Singura marcă de pe piață care nu a avut o scădere a vânzărilor în aprilie a fost Tesla, care, cu 635 de mașini, a înmatriculat cu 10,4% mai mult față de anul trecut. Pe intervalul ianuarie - aprilie atât DS, cât și Lexus înregistrează creșterefață de perioada similară din 2019. Tesla este, în acest caz, în declin, cu 3.950 de vehicule și -5,3 procente.
Volkswagen, cea mai vândută marcă din Germania, care are o cotă de 17%, a avut o scădere peste media pieței, de 63,9%, și un volum de 20.741. BMW a fost a doua marcă de pe piață, cu 12.410 unități înmaitrculate și o scădere de numai 50%.