Șefii PSA Group încearcă să redreseze acticvitatea diviziei britanice a Opel, marca Vauxhall, uzina din Ellsemere și Opel Irlanda, iar pentru a continua acest proces demarat în 2017 au decis numirea lui Stephen Norman, cel care condus operațiunile de marketing și vânzări ale grupului, în postul de Managing Director al Vauxhal Motors.
Aparent, este o retrogradare a lui Stephen Norman, după ce acesta a fost vicepreședinte PSA Group timp de doi ani, iar anterior a ocupat această poziție la Renault. Însă ar putea fi o detașare temporară necesară pentru salvarea nu doar a mărcii Vauxhall, ci și a operațiunilor de producție pe care Opel le are în Marea Britanie. Stephen Norman este un nume foarte cunoscut în marketingul din industria auto, el fiind responsabil, printre altele, de lansarea mărcii Dacia în Europa, inclusiv în Marea Britanie. După 7 ani de succes la Renault, el a fost recrutat de fostul șef operativ al companiei franceze, Carlos Tavares, pentru a-l însoți la PSA, unde a preluat poziția de CEO.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Fostul șef al Vauxhall, Rorry Harvey, a decis să părăsească compania, ca urmare a unei înțelegeri făcute cu noii proprietari, în plin proces de reducere a cheltuielilor și de rentabilizare a uzinei din Ellsemere, unde sunt fabricate atât mașini Vauxhall, cât și Opel.
În locul lui Stephen Norman, în poziția de vicepreședinte de marketing și vânzări a fost numit Alberic Chopelin, fost șef al PSA Germania.
CITEȘTE ȘI Star Taxi declanșează războiul cu Primăria Capitalei: a mers la judecători cerând blocarea actului care scoate aplicațiile de taxi în afara legiiPotrivit datelor publicate de PSA, cele două mărci, Vauxhall și Opel, au vândut în Marea Britanie și Irlanda 202.000 de autoturisme și 29.000 de vehicule comerciale, în scădere față de anul anterior, pe o piață aflată și ea în scădere ușoară.
Publicația Automotive News sugerează că uzina Vauxhall ar putea fi vândută celor de la Jaguar Land Rover, într-o încercare de salvare a business-ului, având în vedere că JLR are nevoie de capacități de producție noi, în timp ce Opel nu mai are nevoie de ele. Cu toate acestea, nu este vorba despre o intenție a celor de la PSA, ci doar despre o analiză a acestei posibilități, făcută de jurnaliștii de la renumita publicație.
Până atunci, PSA a anunțat că va reduce personalul din uzina britanică, pentru a ajunge la cifra de 400 de angajați concediați. Procesul se bazează în acest moment pe concedieri voluntare, începute de anul trecut.