PSA Group și unul dintre partenerii săi chinezi, ChangAn Automobile, au semnat un contract în urma căruia cele două companii auto vor dezvolta un pick-up de o tonă. Produsul nu este destinat doar clienților din China, ci și altor piețe pe care PSA are rețele de dealeri. În acest fel, este posibil ca mărcile din grupul PSA, Peugeot, Citroen și Opel, să poată comercializa, în anii următori, un pick-up pe piața europeană. Potrivit descrierii oficiale, viitorul pick-up „va trebui să respecte reglementările exigente din toată lumea”.
PSA Group se numără printre producătorii auto care au decis să introducă în portofoliu un pick-up, un tip de vehicul tot mai căutat nu doar peste ocean, în America de Nord sau în America de Sud, ci și în Asia sau în Africa, și, mai nou, în Europa. În prezent, segmentul pick-up-urilor acoperă aproximativ 18% din piața de vehicule utilitare, care se ridică la 14 milioane de vehicule anual. Asta înseamnă că sunt vândute circa 2,5 milioane de pick-up-uri la nivel global, în fiecare an, iar creșterea din 2016 s-a ridicat la 5%, cu prognoze la fel de bune pentru 2017 și anii următori. Acesta este motivul pentru care mărci precum Volkswagen, Fiat și, mai nou, Renault și Mercedes-Benz, au dezvoltat și lansat propriile variante de pick-up-uri.
Peugeot, parte a PSA, a lansat deja, anul acesta, propriul pick-up (FOTO), destinat pieței africane, modelul fiind dezvoltat de partenerii chinezi de la Dong Feng. Actualul Peugeot Pick-up are la bază un model realizat în China de cei de la Dong Feng (acționari ai PSA) împreună cu Nissan, sub numele ZNA Rich.
Șefii PSA spun că viitorul pick-up “va fi complementar celui lansat în Africa, se înscrie în strategia PSA Group și va marca reîntoarcerea PSA în acest segment”.