Presa germană: CE știa despre neregulile de la VW din 2011, dar nu a luat măsuri

Presa germană: CE știa despre neregulile de la VW din 2011, dar nu a luat măsuri
scris 13 nov 2015

Comisia Europeană (CE) știa despre manipularea nivelului emisiilor poluante de către Volkswagen încă din 2011, iar informațiile privind aceste nereguli au fost dezvăluite de oficiali din cadrul administrației Uniunii Europene, care au  alertat o organizație de mediu din SUA, după ce au constatat că executivul UE nu adoptă măsuri în acest sens, potrivit unor informații apărute în presa germană.

“Oficiali din cadrul administrației UE au informat organizația americană de mediu ICCT în legătură posibila trucare a testelor privind emisiile de oxizi de azot“, a declarat Mary Nichols, directorul agenției de mediu din California (CARB), pentru publicația germană WirtschaftsWoche.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit publicației germane, CE ar fi știut despre neregulile de la Volkswagen încă din 2011.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Acestea nu sunt primele informații care sugerează că executivul UE ar fi știut despre manipularea testelor de mediu. Potrivit unor documente obținute de Financial Times, publicate în octombrie, oficialii Uniunii Europene știau de mai mult de doi ani despre practicile constructorilor auto privind manipularea rezultatelor testelor antipoluare, însă nu au luat măsuri pentru remedierea problemei.

Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal uriaș privind nerespectarea standardelor de mediu, după ce grupul a fost acuzat că a utilizat un soft special pentru a falsifica rezultatele testelor referitoare la emisiile de gaze în cazul a 482.000 de vehicule diesel vândute în SUA.

Reprezentanții Volkwagen au recunoscut că dispozitivul a fost instalat pe aproximativ 11 milioane de mașini la nivel mondial în ultimii cel puțin 7 ani, inclusiv în Europa. Dezvăluirile grupului german au condus la demisia directorului general și la lansarea unor investigații în diferite țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
comisi europeana
ue
ce
volkswagen
vw
emsii