Vânzările de automobile din Franța au crescut ușor în septembrie, cu un procent, dar la nivelul primelor 9 luni creșterea se menține stabilă, de 4,4%. Pe sectorul de autoturisme, acolo unde Dacia are o pondere însemnată, creșterea pieței a fost de 1,1%.
Dacia Sandero se află în continuare în top 10 al autoturismelor vândute în Franța, într-o companie de renume, alături de cele mai populare mașini produse în Hexagon, dar și de celebrul VW Polo. Cel mai vândut automobil franțuzesc a fost, în septembrie, Renault Clio, care are o cotă de piață de 5,5% și un volum de 86.585 unități în acest an.
Este urmat de nu mai puțin de patru modele ale PSA, respectiv Peugeot 208, 3008, 2008 și Citroen C3, acestea având împreună aporpae 15% din piața de autoturisme. Urmează pe locul 7 Renault Captur și, la foarte mică distanță, Dacia Sandero, cu 47.273 unități înmatriculate și o cotă de piață de 3%.
Renault Megane și VW Polo se află pe ultimele locuri în Top 10, cu 2,5% și, respectiv, 1,9% cote de piață. Dacia Duster se află pe locul 12, iar în clasamentul SUV-urilor subcompacte se află în Top 3, cu 27.353 de unități vândute anul acesta.
Grupul PSA este cel mai mare grup auto din Franța, acesta consolidându-și poziția după integrarea Opel, la finele lunii august. Group Renault a avut o creștere de 2,6%, bazată în special pe creșterea Dacia, cu 4,8 procente. Marca românească, parte a grupului Renault, a înmatriculat 89.252 de autoturisme în perioada ianuarie – septembrie 2017, în Franța. Dacia are deja o cotă de piață de 5,7% pe piața franceză.