Patru oferte pentru proiectarea autostrăzii Făgăraș-Brașov

Patru oferte pentru proiectarea autostrăzii Făgăraș-Brașov
scris 21 mai 2021

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat că au fost depuse patru oferte pentru proiectarea autostrăzii Făgăraș-Brașov, în lungime de 48 de kilometri. "Licitația este una pe model nou, în care CNAIR primește la final întreaga documentație tehnică, iar la momentul la care va fi organizată licitația pentru construire, lucrările vor putea începe imediat, fără blocaje", a afirmat el.

"Încă un pas pentru a circula civilizat între Brașov și Făgăraș: astăzi au fost depuse 4 oferte pentru documentația tehnică a viitoarei autostrăzi", a anunțat Cătălin Drulă într-o postare pe Facebook.

Urmărește-ne și pe Google News
eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale CITEȘTE ȘI eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale

El a arătat că sectorul, în lungime de 48 de kilometri, parte din Autostrada Transilvania, a fost scos la licitație pentru completarea studiului de fezabilitate și pentru elaborarea proiectului tehnic, scrie News.ro.

"Ani de zile a fost ținut la sertar acest proiect, iar momentul de azi marchează un progres important. Licitația este una «pe model nou», în care CNAIR primește la final întreaga documentație tehnică, iar la momentul la care va fi organizată licitația pentru construire, lucrările vor putea începe imediat, fără blocaje, cu toate exproprierile făcute și fără surprize în teren", a explicat ministrul Transporturilor.

600 de milioane de euro ar putea fi alocate metroului pentru noi magistrale în București. Ministru: \ CITEȘTE ȘI 600 de milioane de euro ar putea fi alocate metroului pentru noi magistrale în București. Ministru: "Bucureștenii au mare nevoie de alte linii de metrou, chiar și până în Rahova."

El a adăugat că autostrada Făgăraș - Brașov este prima care beneficiază de reforma caietului de sarcini pentru licitație, având ca avantaje: termene realiste pentru realizarea activităților, corelarea obiectivelor naționale și europene cu cele locale prin implicarea autorităților locale ca stakeholderi în proiect, uniformizarea documentației tehnice, dar și a celei contractuale, plăți intermediare definite corect și corelate cu graficul de realizare a proiectului.

"Nu voi obosi să spun: pregătirea temeinică a unui proiect este singura cale de a ne asigura că facem autostrăzi în cel mai scurt timp posibil. Avem nevoie de infrastructură, dar nu ne permitem să o facem de mântuială", a punctat Drulă.

viewscnt
Afla mai multe despre
făgăraș-brașov
autostrada
catalin drula