Operatorul aerian Flydubai, intrat pe piața din România în 2012, a anunțat o creștere puternică a numărului de pasageri din România și alte state din regiune unde compania este prezentă.
"Flydubai a consemnat o creștere a numărului de pasageri din Bulgaria cu 56%, din România - cu 45%, din Serbia - cu 35% și Ucraina - cu 2%", a anunțat compania.
La nivel de grup, Flydubai, companie aeriană low cost cu sediul în Dubai, a transportat 11 milioane de pasageri în 2018, în creștere modestă față de anul precedent. Operatorul avut un venit de 1,7 miliarde de dolari anul trecut, în creștere cu 12,4%.
CITEȘTE ȘI Standard & Poor's a înrăutățit la negativă perspectiva de rating a RenaultOperatorul a înregistrat o pierdere anuală de 43,5 de milioane de dolari, pe fondul provocărilor din primul semestru, legate de creșterea costurilor pentru combustibil, majorarea ratelor de dobândă și fluctuațiile valutare nefavorabile. În ultimele 6 luni din an, compania a raportat un profit de 43 de milioane de dolari.
Compania operează curse directe zilnice pe ruta București-Dubai. Pe această rută compania concureză cu operatorul ungar low-cost Wizz Air.