Opel nu va participa la Salonul auto din Paris, alăturându-se astfel listei din ce în ce mai lungi de constructori care renunță la acest tip de promovare.
Reprezentanții Opel au anunțat că marca, parte a PSA Group, nu va participa la Mondial de l’Automobile, așa cum se numește salonul auto din Paris, ce are loc o dată la doi ani. Motivul este cel legat de eficiența acestor evenimente, compania anunțând că va pune accent pe propriile evenimente pentru lansarea de noi modele. Cei de la Opel au mai spus că se vor întoarce atunci când prezența va avea un sens de business și de comunicare. Costurile de participare la un astfel de salon sunt foarte mari, atât din perspectiva taxelor, cât și din cea a cheltuielilor de organizare, iar apariția de noi canale de comunicare, în special online, a determinat companiile să facă reduceri de costuri importante în acest mod. Opel a lipsit și de la Geneva, fiind practic absentă de la cele două mari saloane europene din acest an.
Până în acest moment și-a anunțat absența de la Paris cea mai vândută marcă din Europa, Volkswagen, dar și Ford, Nissan, Fiat, Jeep, Lancia, Mitsubishi, Mazda, Bentley, Aston Martin, Rolls Royce, la care se adaugă acum Opel și marca britanică Vauxhall.
CITEȘTE ȘI FOTO Premieră mondială: Mercedes-Benz EQC, primul SUV electric al celei mai mari mărci premium din lume, a fost dezvăluit în SuediaSalonul parizian a fost declarat de organizatori, cel mai mare din lume, după numărul de vizitatori, cu peste 1 milion de persoane care au cumpărat un bilet la ediția din 2016, ultima desfășurată. Atunci au fost prezenți peste 10.000 de jurnaliști din toată lumea.
Constructorii au renunțat, rând pe rând și de la alte saloane auto celebre, începând cu cel din Frankfurt, de anul trecut, care se desfășoară în alternanță cu cel din Paris, apoi la Geneva, singurul care se desfășoară anual, dar și de la Detroit, cândva cel mai mare salon auto din lume. Organizatorii americani au decis, de altfel, să mute salonul vara, în speranța atragerii mai multor producători de automobile.