Opel România anunță al patrulea an de creștere pe piața locală, fiind înmatriculate cu 14% mai multe autovehicule ale mărcii față de cifrele înregistrate anul trecut.
Opel a anunțat cifrele privind înmatriculările proprii pe piața din România, cu un volum de 6509 unități, cu aproape 800 de vehicule mai multe, respectiv 14% în plus. Potrivit companiei, este al patrulea an consecutiv de creștere pe piața locală a mărcii germane.
Creșterea a fost posibilă, după cum susțin reprezentanții companiei, datorită unui „mix bun de modele al gamei și acoperirea unor segmente noi de piață aflate în plină creștere”.
Opel a lansat în România două SUV-uri importante, Crossland X și Grandland X, care au generat vânzări în creștere. Pe lângă acestea, cele trei versiuni ale modelului de clasă medie Insignia au contribuit și ele la rezultele Opel.

„Performanța atinsă în anul care tocmai s-a încheiat confirmă o evoluție constantă a mărcii pe piața din România, 2017 fiind al patrulea an consecutiv de creștere a vânzarilor în România.” a afirmat Cristian Milea, Country Director Opel România.
În ultima lună din 2017, Opel a avut o creștere a înmatriculărilor de 6% față de intervalul echivalent al anului precedent, cu o creștere o cotei de piață la 6,26%.
Opel este reprezentată pe piața din România de o subsidiară proprie, care coordonează importurile și distribuția.
Marca Opel face parte din Grupul PSA, începând din 2017, ca urmare a achiziției acesteia de la General Motors.