Stația de metrou Tudor Arghezi va fi dată în folosință pe data de 15 noiembrie, la ora 11.30. La început garniturile vor circula la un interval de 8 minute.
Circulația trenurilor se va face într-un sistem de tip pendulă, de la stația Tudor Arghezi la stația Berceni, urmând ca preluarea fluxului de călători să se facă în lung, de la stația Berceni până la stația Pipera.
”Până la sfârșitul anului, ne-am propus ca sistemul de semnalizare și automatizare să poată fi realizat, astfel încât, circulația să se desfășoare în lung, de la stația Pipera până la stația Tudor Arghezi. Intervalul de circulație a trenurilor va fi, într-o primă fază de 8 minute, urmând ca apoi, să reducem acest interval la 4 minute”, a afirmat Mariana Miclăuș, directorul Metrorex.
Construită pe o suprafață de 15.000 de metri pătrați, stația de metrou Tudor Arghezi a costat 50 de milioane de euro, fonduri europene nerambursabile.
Stației i se adaugă parcarea de tip park&ride, construită tot pe Șoseaua Berceni. Aceasta are o capacitate de 350 de locuri, atât pentru autoturisme, motociclete, cât și pentru persoane cu dizabilități.
Construită pe structură metalică, parcarea este dotată cu panouri fotovoltaice, care să asigure energia electrică necesară iluminatului propriu precum și funcționării instalațiilor de automatizare.