Nissan România recheamă în service mai multe modele echipate cu airbaguri Takata

Nissan România recheamă în service mai multe modele echipate cu airbaguri Takata
scris 24 nov 2017

Nissan urmează în lista mărcilor afectate de scandalul Takata. Renault Comercial Roumanie, importatorul mașinilor Nissan în România, a anunțat că va rechema în service 213 automobile, ca urmare a unor posibile defecte ale airbagurilor.

O serie de modele Nissan, Almera, X-Trail, Patrol, Pickup și Terrano vor fi rechemate în service pentru a fi remediată o posibilă defecțiune a airbagurilor pasager, furnizate de celebra companie japoneză Takata, aflată în faliment din cauza acestor defecțiuni. Problema constă în funcționarea defectuoasă a capsei de detonare. În cazul unui impact, airbag-ul se poate declanșa cu o forță prea mare, inclusiv să se fragmenteze, iar părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu.

Urmărește-ne și pe Google News
BMW a prezentat un concept de stradă specială pentru vehicule electrice pe două roți în care gestionarea traficului se face cu ajutorul AI-ului CITEȘTE ȘI BMW a prezentat un concept de stradă specială pentru vehicule electrice pe două roți în care gestionarea traficului se face cu ajutorul AI-ului

Modelele rechemate de Nissan sunt modele mai vechi, respectiv Almera N16 (2000 – 2006), X-Trail T30 (2000 – 2007), Patrol Y61 (produs după 1998),  Pickup D22 (Navara, fabricat după 1998), Terrano R20 (1993 – 2006) și Almera Tino V10 (2000 – 2006). Doar 213 exemplare din aceste modele figurează pe lista Nissan în România, iar proprietarii au imit scrisori de înștiințare, în cazul în care mai dețin acest automobil. Operațiunea de schimbare a airbagurilor durează, potrivit Nissan, circa o oră.

Airbagurile Takata au stat la originea unui imens scandal la nivel global, totul plecând de la cazuri de deces provocate de aceste airbaguri. Despăgubirile pe care compania japoneză a fost nevoită să le ofere au condus la intrarea în faliment.

viewscnt
Afla mai multe despre
nissan
rechemare service
takata