Nissan a anunțat rezultatele de vânzări din septembrie, în creștere cu 10% față de anul trecut. Principalele piețe de creștere au fost China și SUA.
Nissan Motor Corp. a dat publicității rezultatele pentru luna septembrie, companie înregistrând un avans de 10 procente față de anul anterior. Pentru prima jumătate a anului fiscal japonez (aprilie – septembrie), compania a raportat o creștere de 5,8%, respectiv 2,7 milioane de vehicule.
Nissan a înregistrat, în septembrie, o creștere foarte mare pe piața de origine, Japonia, unde pe segmentul autoturismelor a vândut 33.735 unități, cu 28,1% mai multe decât în septembrie 2017, în timp ce segmentul de vehicule comerciane a scăzut cu 5,1%. În celelalte regiuni, SUA a generat o creștere mare, 9,5%, la 139.932 unități, însă a fost depășită de China, atât ca volum, 142.300 unități, cât și ca ritm de creștere, 15,1%. Europa a generat o creștere de 5,6%, cu un volum total de 84.920 de vehicule vândute. Singura piață cu scăderi, în septembrie, a fost Mexic, cu -13%.
CITEȘTE ȘI Vânzările de mașini noi de import, creștere mult mai mare decât cele autohtone. Dacia Logan a început să scadă ușorÎn total, Nissan a vândut 537.072 autovehicule în luna septembrie. Pe cele 6 luni calculate din anul fiscal vânzările au fost stimulate în special de America de Nord, care a contabilizat 1 milion din vehiculele vândute de Nissan, în timp ce China (705.415) și Europa (375.332) au depășit acest prag doar împreună.
Pe mărci, Nissan a contribuit la volumul de vânzări cu 127.187 vehicule, cu 9,3% mai multe în septembrie, în timp ce Infiniti a genera 12.745 unități vândute, cu 9,4% mai multe. Pe cele 6 luni, Nissan a vândut 709.197 vehicule, în scădere cu 1,3%, dar au compensat vehiculele vândute de Inifinti, 70.153 unități, cu 9,4%, astfel că rezultatul final a fost pozitiv.