Mercedes-Benz România s-a reorganizat în două divizii

Mercedes-Benz România s-a reorganizat în două divizii
scris 1 feb 2016

Mercedes-Benz România a adoptat o nouă structură organizațională și s-a reorganizat în două divizii - pentru automobile (Passenger Cars) și pentru vehicule comerciale (Commercial Vehicles), a anunțat luni compania.

Fiecare divizie este condusă de câte un director executiv (managing director) - Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, începând cu data de 1 februarie 2016, și Valeriu Zaharia pentru Commercial Vehicles, de la 1 noiembrie 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit Mercedes-Benz România, noua structură organizațională este în linie cu strategia la nivel global și local. Mercedes-Benz România va exista în continuare ca entitate juridică, prerogativele de CEO pentru toate activitățile comune fiind preluate de către directorul executiv al diviziei Passenger Cars.

Cei doi directori executivi vor asigura coordonarea activității celor două divizii, având întreaga responsabilitate pentru toate aspectele legate de afacerea pe care o conduc - vânzare, marketing și servicii post-vânzare, precum și coordonarea rețelei de parteneri autorizați.

Uber s-a mutat în clădirea Metalexportimport. Trezorierul companiei-mamă, schimbat din funcția de administrator CITEȘTE ȘI Uber s-a mutat în clădirea Metalexportimport. Trezorierul companiei-mamă, schimbat din funcția de administrator

Phillipp Hagenburger, care va ocupa începând cu data de 1 februarie 2016 funcția de managing director Passenger Cars, îndeplinind în același timp și funcția de CEO Mercedes-Benz România, îi succede lui Boris Billich, care a plecat din companie în noiembrie 2015.

Mercedes-Benz România este o companie Daimler AG, responsabilă cu activitatea de import, marketing și vânzări pentru mărcile Mercedes-Benz, smart, Fuso și Setra, precum și de coordonarea unei rețele de 36 de centre autorizate de vânzări și service. În anul 2014, Mercedes-Benz România a fuzionat cu EvoBus România, iar activitățile EvoBus au fost transferate către Mercedes-Benz România, inclusiv vânzarea de autobuze și autocare noi și rulate, precum și coordonarea centrelor de service.

Mercedes-Benz România a încheiat anul 2015 ca lider în toate segmentele de piață comparative, precum segmentul de autoturisme premium, autovehicule comerciale ușoare, camioane și autocare.

Conform estimărilor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile /APIA/, Mercedes-Benz România a vândut anul trecut 5.859 de autovehicule, dintre care 2.465 de automobile, 1.657 utilitare ușoare și microbuze, 1.533 de autocamioane și 204 autobuze.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes-benz românia