Mercedes-Benz România a adoptat o nouă structură organizațională și s-a reorganizat în două divizii - pentru automobile (Passenger Cars) și pentru vehicule comerciale (Commercial Vehicles), a anunțat luni compania.
Fiecare divizie este condusă de câte un director executiv (managing director) - Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, începând cu data de 1 februarie 2016, și Valeriu Zaharia pentru Commercial Vehicles, de la 1 noiembrie 2015.
Potrivit Mercedes-Benz România, noua structură organizațională este în linie cu strategia la nivel global și local. Mercedes-Benz România va exista în continuare ca entitate juridică, prerogativele de CEO pentru toate activitățile comune fiind preluate de către directorul executiv al diviziei Passenger Cars.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cei doi directori executivi vor asigura coordonarea activității celor două divizii, având întreaga responsabilitate pentru toate aspectele legate de afacerea pe care o conduc - vânzare, marketing și servicii post-vânzare, precum și coordonarea rețelei de parteneri autorizați.
Phillipp Hagenburger, care va ocupa începând cu data de 1 februarie 2016 funcția de managing director Passenger Cars, îndeplinind în același timp și funcția de CEO Mercedes-Benz România, îi succede lui Boris Billich, care a plecat din companie în noiembrie 2015.
Mercedes-Benz România este o companie Daimler AG, responsabilă cu activitatea de import, marketing și vânzări pentru mărcile Mercedes-Benz, smart, Fuso și Setra, precum și de coordonarea unei rețele de 36 de centre autorizate de vânzări și service. În anul 2014, Mercedes-Benz România a fuzionat cu EvoBus România, iar activitățile EvoBus au fost transferate către Mercedes-Benz România, inclusiv vânzarea de autobuze și autocare noi și rulate, precum și coordonarea centrelor de service.
Mercedes-Benz România a încheiat anul 2015 ca lider în toate segmentele de piață comparative, precum segmentul de autoturisme premium, autovehicule comerciale ușoare, camioane și autocare.
Conform estimărilor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile /APIA/, Mercedes-Benz România a vândut anul trecut 5.859 de autovehicule, dintre care 2.465 de automobile, 1.657 utilitare ușoare și microbuze, 1.533 de autocamioane și 204 autobuze.
Sursa: Agerpres