Mercedes-Benz își păstrează titlul de cea mai vândută marcă premium din lume, reușind această performanță al treilea an la rând, după ce a detronat BMW din această poziție. BMW, în schimb, anunță că este compania numărul 1 în segmentul premium, raportând vânzările cumulate ale mărcilor sale.
Mercedes-Benz a anunțat livrări de 2,31 milioane de autovehicule, cu 0,9% mai mari decât în 2017, reușind și în acest an să depășească rivalii de la BMW, care au raportat 2,12 milioane de unități vândute. Practic, după relansare gamei sale cu o familie de modele complet nouă, Mercedes a reușit să atragă atenția publicului tânăr, dar și a clienților altor mărci, de volum. Audi, care acum se află pe poziția a treia în clasamentul mărcilor premium, a înregistrat numai 1,87 milioane de unități livrate, în scădere față de anul anterior.
BMW a anunțat, totuși, că este constructorul premium numărul 1 în lume, datorită vânzărilor tuturor mărcilor sale, respectiv BMW, MINI și Rolss Royce. BMW Group a totalizat 2,49 milioane de vehicule, în timp ce Daimler, prin divizia de autoturisme Mercedes-Benz, care include și marca smart, a reușit să vândă 2,43 milioane de vehicule.
Cei de la Audi nu au avut un an reușit, din cauza mai multor factori care au determinat o scădere destul de abruptă în decembrie, și un rezultat mai slab cu 3,5% față de 2017.