Marca japoneză Mazda va avea un nou showroom în Timișoara, deschis de dealerul Premeir Motors, care are în prezent un spațiu similar în Arad. Investiția se ridică la 500.000 de euro, pentru o suprafață de 350 metri pătrați.
Premier Motors, partener Mazda care își desfășoară activitatea în Arad, a deschis un nou punct de vânzare în Timișoara, respectiv în Dumbrăvița, pe drumul județean DJ691. Potrivit anunțului companiei, pentru realizarea construcției de 350 m2 a fost necesară o investiție de 500.000 de euro. Showroom-ul va avea spațiu pentru expunerea a 12 mașini, 6 la interior și 6 la exterior.
În această fază a investiției, nu va fi construit și un service, însă proiectul prevede și această etapă de dezvoltare, după cum susțin reprezentanții companiei.
CITEȘTE ȘI Noi scumpiri la RCA. ASF majorează tarifele de referință pentru polițele obligatorii auto. Ieftiniri apar doar pentru cei fără accidente„Suntem bucuroși să anunțăm deschiderea unui now showroom Mazda alături de partenerul nostru Premier Motors, care reconfirmă colaboarea eficientă de până acum. Odată cu această nouă reprezentanță, Mazda ajunge la 16 locații în România, consolidându-și poziția în vestul țării. Totodată, dezvoltarea Premier Motors confirmă interesul din ce în ce mai mare pe care clienții îl acordă mărcii noastre”, declară Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
„Investiția din Timișoara vine în întâmpinarea cererii crescute de care se bucură modelele Mazda, manifestate atât pe fondul general al unui potențial economic ridicat în zona de Vest a țării, cât și de tendințele de creștere din piață în raport cu marca japoneză. Ne propunem să le oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate, iar showroom-ul Mazda reprezintă o primă etapă a proiectului nostru de dezvoltare, urmând ca în perioada imediat următoare să începem demersurile în vederea realizării unei noi investiții, pentru service. Pe tot parcursul realizării acestui proiect am beneficiat de un sprijin constant din partea Mazda România, față de care ne angajăm, la rândul nostru, să atingem un nivel de 80 de autoturisme vândute din noua locație în 2018, concomitent cu creșterea gradului de satisfacție al clienților noștri”, declară Radu Negrilă, director general Premier Motors.
Mazda a vândut anul trecut 1763 de autvehicule, potrivit datelor oficiale privind înmatriculările, publicate de MAI. Potrivit cifrelor companiei, au fost livrate 1.946 de vehicule, în 2017, în România, mai mult cu 23% comparativ cu 2016. Cel mai vândut model al japonezilor, pe piața locală, a fost Mazda3 cu 740 de unități vândute, cu 73% mai multe față de 2016.