Marca Volkswagen a reușit o creștere de 11 procente în luna aprilie, a depășit pragul de 2 milioane de vehicule livrate în doar 4 luni și a reușit să recupereze piața din Germania, cu o creștere peste medie.
Marca Volkswagen înregistrează un an foarte bun, cu creșteri de două cifre, în condițiile în care anul trecut a fost deja unul performant. Luna aprilie a adus pentru VW 520.000 de vehicule livrate, cu 11 procente mai multe decât anul trecut, iar pentru intervalul ianuarie - aprilie, volumul livrărilor a depășit deja 2 milioane de vehicule, pentru prima dată în istoria mărcii, fiind vândute cu 7,1% mai multe mașini de cât anul trecut. Noua generație VW Polo a depășit 140.000 de unități vândute, iar micul SUV T-Roc a atins 41.000 de exemplare livrate, reușind să urce în clasamentul segmentului din care face parte.
În Europa, au fost livrate 158.000 vehicule, în aprilie, cu 13% mai multe față de anul trecut, unde atât piața de origine, Germania, a generat creștere (+15%), cât și celelalte piețe majore, Italia, Franța și Spania. În Germania situația incertă de anul trecut, cauzată de incertitudinile dieselurilor a fost depășită, iar efectele se resimt în cele 52.700 de vehicule livrate, care au îmbunătățit cota de piață a mărcii. Europa Centrală și de Est a contribuit cu 24.400 automobile VW, aproape 14 procente creștere.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În SUA, creșterea a fost de 4,5%, fiind susținută, potrivit companiei, de ofensiva SUV-urilor, cu 28.800 unități ândute.
Una dintre cele mai mari creșteri ale mărcii s-a înregistrat în America de Sud, 32,2%, unde Brazilia, care a generat un volum similar cu cel din SUA, a urcat cu aproape 50 de procente raportat la aprilie 2017.
China, cea mai mare piață auto din lume, a adus pentru VW 247.400 vehicule livrate, cu 9,5% mai multe decât anul trecut, modelele locale Lamando sau Teramont numărându-se printre vedetele mărcii.