METROREX SA nu va putea să respecte calendarul orientativ pentru atingerea jaloanelor programului de finanțare prin PNRR pentru magistrala de metrou M4, tronsonul Gara de Nord - Filaret, este concluzia unui raport al Corpului de Cotrol al Ministerului Transporturilor
Conform unui raport al Corpului de Control al Ministerului Transporturilor, în ceea ce priveștemagistrala M4: București- Secțiunea 1: Gara de Nord- Filaret, inclusă pentru finanțare în PNRR, va fi practic imposibil ca METROREX SA să respecte calendarul pentru atingerea jaloanelor prevăzute de programul de finanțare, arată News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit echipei de control, nu va fi posibil ca în trimestrul lV din 2022 să aibă loc semnarea contractelor pentru 50% din lucrări, prin derularea unor licitații și prin obținerea autorizațiilor necesare.
Totodată, echipa de control a constatat că, deși METROREX SA a beneficiat de finanțarea necesară pentru a avea un proiect ”matur” ce poate fi finanțat pentru implementare, în prezent, e necesară actualizarea Studiului de Fezabilitate în vederea punerii în aplicare a finanțării din PNRR pentru construcția Magistralei M4: București- Secțiunea 1: Gara de Nord- Filaret, cu alocarea de fonduri suplimentare din bugetul Metrorex SA.