PSA a dat publicității rezultatele financiare ale grupului pe primul trimestru, acestea fiind în creștere comparativ cu anul anterior.
Cifra de afaceri totală a PSA Group s-a ridicat la 13,6 miliarde euro, din care 9 miliarde a reprezentat aportul diviziei Automobile, restul fiind realizat de Faurecia, controlată de compania franceză. Creșterea totală pe trimestru a fost de 4,9%, în timp ce businessul cu automobile a crescut cu 2,5%.
Potrivit bilanțului PSA pe T1, compania a vândut 729.000 de autovehicule la nivel global, cu 4,2% mai multe decțt anul trecut, creșterea fiind susținută în special de cele 104.000 automobile vândute în Iran, sub licență Peugeot, de Iran Khodro. Celelalte piețe au stagnat sau au scăzut, Europa, cea mai mare piață a grupului, înregistrând o creștere de numai 0,1%, respectiv 465.000 unități vândute. În China și Asia de Sud Est, PSA a avut vânzări mai mici cu 45%, în timp ce în America Latină scăderea a fost de numai 1,5%.
În Europa, cele două mărci de volum, Citroen și Peugeot, au înregistrat creșteri de peste 1 procent, însă marca premium DS a pierdut aproape jumătate din volumul înregistrat anul anterior, respectiv 42%, echivalentul a 10.905 automobile, față de 19.050 livrate în T1 2016. În China, DS a pierdut peste 61%, iar la nivel global scăderea vânzărilor acestei mărci a fost de -44,4%.
Grupul își menține țintele stabilite prin planul Push to Pass, respectiv o marjă operațională de peste 4,5% pentru divizia automobile, până în 2018, și peste 6% în 2021, dar și o creștere a cifrei de afaceri cu 10% a grupului, până în 2018.
În luna martie, PSA Group și General Motors au anunțat achiziția de către compania franceză a mărcii Opel, operațiunea urmând a se închide la sfârșitul acestui an, după ce vor fi parcurse toate etapele.