Troleibuzele Solaris, furnizate de producătorul polonez de vehicule electrice pentru transport public Solaris Bus & Coach, au intrat de astăzi, în București, pe linia 90, iar de luni alte șapte troleibuze vor completa linia 61.
Până la sfârșitul lunii vor fi recepționate alte 15 astfel de vehicule.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Toate cele 100 de troleibuze noi, achiziționate de PMB cu fonduri nerambursabile de la Fondul de Mediu, vor intra în circulație anul acesta.
Recent a fost anunțat că 24 de astfel de mijloace de transport moderne leagă vestul Capitalei de centru (liniile 61 și 93), iar următoarele troleibuze care ajung în București vor fi distribuite pe liniile 70 și 90 (axa Est - centrul Capitalei), mai este anunțat.
CITEȘTE ȘI VIDEO Imagini aeriene de pe Autostrada Moldovei. Unde au ajuns muncitorii lui UmbrărescuLuna trecută a fost transmis că un număr de 24 de troleibuze noi Solaris se află în circulație pe străzile din Capitală și înlocuiesc vechile mijloace de transport în comun.
15 dintre acestea circulă pe linia 93 și alte 9 pe linia 61.
CITEȘTE ȘI Wizz Air apelează la reduceriUrmătoarele troleibuze noi Trollino 12 m vor completa linia 61, până la înnoirea totală a flotei, fiind propusă spre modernizare și înlocuire și flota troleibuzelor care circulă pe linia 90.
Anterior, 15 troleibuze Solaris din cele 100 achiziționate de Primăria Municipiului București au fost puse în circulație pe străzile Capitalei.
Troleibuzele Solaris au o lungime de 12 metri, aer condiționat, rampă de acces pentru pasagerii cu mobilitate redusă, podea coborâtă, prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor, computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online, sistem de informare audio-video și sisteme de numărare a călătorilor.
CITEȘTE ȘI Producător de trenuri de stat chinez, ținta primei anchete a Comisiei Europene privind subvențiile de stat străine neloialeTotodată, aceste troleibuze au o autonomie de 20 kilometri, având funcția de autobuz pe trasee neelectrificate, iar conectarea/deconectarea la/de la rețeaua electrificată se face autonom, din cabina șoferului, arată Nicușor Dan pe Facebook.
Pentru achiziția celor 100 de troleibuze, Primăria Municipiului București a obținut fonduri nerambursabile de la Administrația Fondului pentru Mediu.