Dacia Logan este vândută de mai mulți ani, pe piața din Turcia, sub numele Renault Symbol, fiind exploatată reputația acestui model în țara lui Erdogan. Acum, constructorul francez face însă o nouă mișcare de marketing și lansează noua generație Logan, cu un nou nume, care îi va permite să crească prețurile.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autoritățiRenault Taliant este cea mai nouă declinare a sedanului Dacia Logan, pe piețele lumii. Noul model, care a fost dezvăluit parțial în urmă cu mai multe luni, a fost lansat acum pe piața din Turcia și arată spectaculos, chiar dacă nici Dacia Logan nu mai este o mașină urâtă.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiTransformarea realizată de inginerii și designerii francezi arată cât de multe se pot face cu câteva echipamente de calitate, dar și cu unele detalii mai luxoase. Dacă la exterior putem vedea stilul Renault, prezent la blocurilor optice, inclusiv cu semnătura luminoasă în forma literei C, la interior, bordul în care a fost integrat un display de mari dimensiuni, devine mult mai elegant. Iar pentru toate acestea, Renault cere de la 17.400 de euro în sus, prețul urcând, cu toate echipamentele opționale adăugate, la peste 27.000 de euro. Prețul îl depășește pe cel al lui Clio.
Prețul ar trebuie să contribuie la revenirea la profitabilitate a companiei franceze, care s-a confruntat cu dificultăți financiare în ultimii doi ani.
Renault are o strategie unică în Turcia, cu modelele Dacia. Marca Dacia este prezentă cu toate modelele sale, cu excepția Logan, care a fost vândut sub numele Renault Symbol. Odată cu lansarea Taliant, Symbol a dispărut.