Transportatorul aerian național Tarom introduce o nouă cursă aeriană directă, mult așteptată, între Cluj-Napoca și Iași, la un preț echivalent a 51 euro, cu mesajul "Pe cuvânt că nu te va obosi drumul!"
"Dacă mergi cu mașina, faci puțin peste 6 ore. Dacă mergi cu trenul, faci aproape 8 ore și jumătate. Dacă alegi să mergi pe jos, poți face drumul în 80 de ore, fără oprire, dar sigur faci febră musculară. În schimb, cu #TAROM ajungi în maximum 50 de minute și pe cuvânt că nu te va obosi drumul, iar asta pentru că începând cu 8 aprilie operăm zboruri directe între Cluj-Napoca și Iași!", este mesajul companiei.
CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X RomaniaÎn fiecare departament trebuie să rămână doar 35% din personal.
De asemenea, se caută angajați care sunt dispuși să plece din companie, în schimbul a șase salarii compensatorii.
În februarie, Tarom a anunțat că a inițiat proiectul de restructurare a personalului, una dintre componentele esențiale ale planului de redresare a companiei, măsură ce face parte dintr-un program extins în baza căruia Comisia Europeană a aprobat acordarea unui împrumut de salvare a societății la începutul anului trecut. Compania a avut pierderi de 431 milioane lei în 2020, după cum a anunțat pe 15 ianuarie ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă.
CITEȘTE ȘI Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoaneDurata estimată pentru implementarea măsurii este de 6 luni, conducând la o reducere medie anuală a costurilor de personal ale companiei estimată la aproximativ 8 milioane euro.
Prin restructurarea de personal, Tarom arată că urmărește dimensionarea optimă a organizației în raport cu volumul de activitate curent și estimat pentru anii următori, urmărindu-se reducerea costurilor cu personalul, dar și o distribuire eficientă a activităților la nivelul companiei.
CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!Potrivit unei analize din cadrul companiei, astăzi raportul este 1 șef la 11 angajați.
CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoiTarom mai are acum aproape 1.500 de salariați. Din iunie anul trecut până acum au plecat 250 de angajați. În total, până la sfârșitul verii acestui an, trebuie să mai plece 700 de oameni. Dintre angajații rămași, 1.000 sunt acum în șomaj tehnic, după ce săptămâna de muncă a fost redusă de la 5 la 4 zile, arată Știrile Pro TV.
Tarom operează acum doar 20% din cursele pe care le avea înainte de pandemie. Așa că, potrivit raportului, compania are nevoie urgent să facă economii.
CITEȘTE ȘI FOTO România are marea șansă de a-și rezolva în sfârșit problemele de gestionare a deșeurilorNumai din reducerea traseelor curselor de preluare a angajaților, dar și din reducerea numărului de microbuze și autobuze pentru angajații Tarom, compania va economisi anual 100.000 de euro. Tot 100.000 de euro Tarom va economisi și din pregătirile pentru piloți și însoțitorii de zbor. În acest caz au fost renegociate contracte, iar în plus unele cursuri vor fi online.
Totodată, vor fi închise birourile neperformante din Austria, Franța, Germania, Grecia, Israel, Italia, Olanda, Marea Britanie, Spania, Turcia și Ungaria. Procesul se va finaliza în mai 2021. Serviciile oferite de agenții vor trece în online. Potrivit raportului, economia estimată în 2021 din aceste desființări va fi de 1,5 milioane de euro.