Herbert Diess, CEO-ul grupului VW, a decis să testeze personal primul automobil electric de nouă generație al mărcii VW, ID.3, care a fost lansat în această vară și care va fi livrat primilor clienți în septembrie.
Noul automobil electric al mărcii VW, ID.3, a fost văzut de italieni în zona lacului Garda, din Italia, trecătorii fiind surprinși de apariția acestuia, deoarece știau că mașina încă nu este disponibilă la dealeri. Vehiculul era condus chiar de CEO-ul companiei, Herbert Diess.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De altfel, într-o acțiune și de marketing, șeful VW a confirmat vacanța, pe pagina de Linkedin, unde a postat povestea acestei călătorii, în care a decis să plece la volanul noului ID.3.
„Condus, încărcat, experimentat – aproximativ două săptămâni am fost în vacanță în Italia cu ID.3”, scrie Herbert Diess pe contul său de Linkedin. Șeful VW încearcă în relatarea lui „să înlăture temerile clienților”: „viața de zi cu zi sau vacanța – ambele sunt nu doar posibile cu ID.3, dar reprezintă o nouă experiență”.
CITEȘTE ȘI E.ON și MOL vor monta în acest an 40 de stații de încărcare rapidă a mașinilor electriceHerbert Diess precizează că a condus un ID.3 Pro Performance, de 150 kW, cu un consum de până la 16,9 kWh/100 km. El își începe povestea cu întrebările pe care și le pun astăzi cei mai mulți: „Unde pot să încarc? Cât de mult o să dureze? Cât o să coste?”. Și le răspunde tuturor că „aceste lucruri au fost deja rezolvate pentru multe rute de vacanță și vor fi complet dezvoltate de-a lungul Europei în următorii doi ani, cel mult”.
Referitor la timpul de încărcare, Diess povestește că a verificat: încărcarea durează 15 minute, pentru o rezervă de 100 km. Exact timpul necesar unei cafele. El mai spune că pe traseul Munchen – Garda infrastructura de încărcare este bine dezvoltată, dar așteaptă ca stațiile să fie mai bine indicate pe navigație: „în prezent sunt discrepanțe de aproximativ 200 metri în unele locuri”.
Diess mai spune că o vacanță cu mașina electrică este mult mai relaxată cu un motor cu combustie. Dă exemplul accelerației mai puternice, care „este cu adevărat distractivă”. Și spune că „practic, aluneci în vacanță”. Și mai face referiri la spațiu, la portbagaj și la scaunele mașinii. Ca un veritabil test-drive realizat de jurnaliști.
CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC FOTO: Cele mai fiabile și cele mai proaste mașini, în 2020. Modelele Dacia, rezultate surprinzătoareHerbert Diess mai explică faptul că a fost în vacanță cu fiica lui, „expert în UX design”. Care i-a demonstrat ceva: melodiile trebuie derulate „cu săgeata în sus, nu în jos”, astfel că va da experților această temă de studiu.
La final, șeful grupului Volkswagen spune că este foarte fericit că a ales această mașină pentru vacanță, pe care își dorea să o testeze pe distanțe luni și în condiții reale de trafic.
VW ID.3 este primul automobil dezvoltat de marca germană pe noua platformă modulară electrică MEB și a fost lansat în rețeaua comercială în această vară, cu prețuri începând de la aproximativ 36.000 de euro. Modelul a trecut printr-o perioadă dificilă, din cauza unor probleme de compatibilitate dintre aplicațiile dezvoltate de terți pentru vehicul și serverul principal, care controlează întreg sistemul. Primele mașini au fost produse fără aceste aplicații instalate, instalarea fiind făcută ulterior. Primele livrări din spetembrie vor fi cu automobile care nu au toate aplicațiile instalate, acestea urmând să primească o actualizare pe parcursul lunilor următoare, după cum a anunțat VW.
SURSA FOTO: LinkedIn (Herbert Diess)