CEO-ul companiei aeriene irlandeze low-cost Ryanair, Michael O’Leary, intră în război cu rivalul operator maghiar Wizz Air, acuzând că abonamentul special abia lansat de acesta reprezintă o „înșelătorie”.
VEZI AICI ȘI FOTO Abonamentul special abia lansat de Wizz Air a înfuriat ONG-urile de mediu
Vorbind la postul de radio irlandez Newstalk, O’Leary a respins oferta Wizz Air, calificând-o „o înșelătorie de marketing” și spunând că Ryanair nu s-ar gândi niciodată să o introducă, relatează Fortune.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Puteți zbura ori de câte ori doriți, dar plătiți 9 euro de fiecare dată când rezervați un zbor și puteți rezerva zborul doar cu trei zile înainte de plecare, Majoritatea zborului va fi plin, nu vor fi locuri disponibile. Este o cascadorie interesantă de marketing, dar asta este tot”, a susținut acesta.
Yvonne Moynihan, director corporativ și ofițer ESG la Wizz Air, a respins observațiile lui O’Leary, spunând că sunt inexacte.
Întrebat dacă vor exista chiar locuri disponibile în intervalul de 72 de ore, Moynihan a spus că ar fi puțin probabil ca un zbor să fie epuizat, cu un „factor de încărcare” mediu între 90% și 95%.
Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air lansează un abonament denumit „All You Can Fly", cu zboruri pe o perioadă de 12 luni, pentru 599 euro, către circa 800 de destinații.
CITEȘTE ȘI FOTO Plan - Încă o barieră cu ecoducte pe autostrada Sibiu – PiteștiAstfel, în baza abonamentului, clienții pot efectua zboruri zilnice cu o taxă fixă de 9,99 euro per segment, începând cu septembrie 2024