Renault a prezentat un concept-car spectaculos, un SUV complet nou, care va deveni model de serie, potrivit datelor transmise de companie.
Renault Kiger este cel mai nou automobil dezvotlat de compania franceză. În acest moment, a fost prezentat sub forma unui concept-car, însă compania a precizat că va deveni model de serie în curând. Renault Kiger a fost creat de echipele de design ale Renault din Franța și din India, urmând să fie lansat, pentru început, pe piața indiană, însă, așa cum s-a întâmplat cu Kwid, el urmează să fie exportat și pe alte piețe internaționale, potrivit anunțului oficial. În prezent, Renault vinde în India SUV-urile Duster, Kwid și Triber.
Potrivit descrierii oficiale, Kiger este „predestinat pentru jungla urbană”, însă poate fi folosit și în exteriorul orașelor, grație trăsăturilor de SUV. Designul său este extrem de actual, organic și sculptural, însă trebuie să ținem cont de faptul că vorbim despre un concept-car. Dispune de roți pe 19 inci și o gardă la sol de 21 de centimetri, specifică SUV-urilor.
Cei de la Renault spun că prototipul este foarte aproape de viitorul model de producție, din punct de vedere al designului.
„Asocierea creativă dintre designerii francezi și cei indieni a fost cea mai bună cale pentru a întâlni nevoile și așteptările clienților în privința stilului, dinamismului și noutății. Ca și la Triber, demonstrăm încă o dată abilitatea noastră de a inova, prin oferta unui nou model cu o personalitate duală, urbană și extraurbană. Show-carul Kiger este foarte aproape de viitorul model de producție”, a declarat Laurens van den Acker, vicepreședinte, responsabil cu designul al Renault Group.
Conceptul Kiger se remarcă în special printr-o serie de trăsături care scot marca Renault din linia de design cu care ne-a obișnuit în ultimii ani, ceea ce ar putea însemna că se pregătesc noi schimbări în întreaga gamă. Renault Kiger se mai remarcă și prin culoarea pe care o poartă, „Aurora Borealis”, o vopsea care își schimbă culoarea în funcție de lumină.
Modelul de serie Kiger are ca scop, după cum susține compania, atragerea de noi clienți tineri, către segmentul B-SUV, care acoperă în acest moment 51% din piața auto din India.