Constructorul de automobile Dacia a lansat o aplicație de realitate augmentată care permite vizualizarea oricărui model al mărcii, inclusiv la dimensiuni complete, pe un terminal mobil, dar și intrarea în interiorul acestora, pentru a testa dispozitivele dorite.
Dacia AR este aplicația de realitatea augmentată pe care o lansează marca românească, în ajutorul celor care doresc să vadă cum arată un model aflat în gama actuală, dar nu reușesc să ajungă la un showroom. Practic, din fotoliul de acasă, oricine poate vedea pe un telefon mobil sau pe tabletă, dar și cu ajutorul unor ochelari de AR, unul dintre cele șase modele ale mărcii Dacia. Pentru clienții potențiali, este o ocazie foarte bună să vadă cum arată mașinile Dacia cu noul logo și noua identitate de brand, lansată pe 15 iunie și care vor ajunge la dealeri abia la toamnă.
„Aplicația Dacia AR le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia până la scară naturală și chiar să intre, virtual, în vehicul. Potențialul client poate vizualiza un vehicul sub toate unghiurile, în orice decor ales – pe stradă sau într-o parcare – poate face „zoom” asupra unui detaliu de exterior sau din interiorul mașinii”, explică cei de la Dacia modul de funcționare a aplicației.
Instrumentul va fi utilizat inclusiv de agenții de vânzări ai reprezentanțelor Dacia, care vor putea să le ilustreze în acest mod clienților cum arată mașinile cu unele echipamente pe care și le doresc.
CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Imaginea conceptului Bigster, preluată de toată gama Dacia. Constructorul român lansează noul logo pe mașinile sale
Aplicația este disponibilă gratuit pe App Store și Google Play, putând fi descărcată pe smartphone sau tabletă.
Dacia anunță cu această ocazie lansarea motorului TCe 110 pe Sandero Stepway, un motor introdus în premieră pe modelul cu șapte locuri Jogger. În același timp, Duster primește, în premieră pentru marca Dacia, retrovizoare laterale rabatabile electric, precum și senzori de ploaie pentru ștergătoare.
Marca anunță și introducerea noilor niveluri de echipare (versiuni) odată cu aceste schimbări: Acces, Essential, Expression, Journey/Extreme.