Kia pregătește lansarea celei de-a cincea generații a SUV-ului Sportage, cel mai celebru model al său din Europa și din cele mai multe țări ale lumii. Primele imagini de teasing arată un profil care păstrează spiritul cunoscutului model, dar aduce noutăți stilistice așa cum ne-a obișnuit marca sud-coreeană în ultimul deceniu.
„Un design puternic, contemporan, inspirat din natură și modernitate”, așa descrie Kia designul viitoarei generații Sportage, care va fi lansată în luna iulie. Până atunci, putem să admirăm câteva detalii, dezvăluite de imaginile care lasă în întuneric o bună parte a mașinii. Noul limbaj de design al mărcii, denumit „Opposites United”, prezentat în premieră pe modelul electric EV6, este cel care caracterizează exteriorul, dar și interiorul noului Sportage. Acesta va purta, evident, și noul logo al Kia, lansat în acest an.
Printre puținele informații pe care le prezintă Kia în acest moment, despre echipamente, se numără cele referitoare la prezența unui display curbat, în centrul bordului.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Inspirat dintr-un etos creat acolo unde natura întâlnește tehnologia, noul Sportage provoacă normele cu un exterior aventuros și contemporan și un interior conceput cu grijă, detaliat frumos”, spune Karim Habib, șeful designului Kia. Libanezul cunoscut pentru creațiile sale la BMW, dar și la Infiniti, are deja la activ câteva modele reușite ale Kia, de când a preluat misiunea de a se ocupa de designul acestei mărci.
Prima generație Kia Sportage a fost lansată în 1993, ea devenind cunoscută pentru raportul performanțe 4x4/preț, cu care a cucerit clienții de pe mapamond, din Asia și până în SUA. A doua generație, lansată în 2004, a fost cea care i-a adus notorietatea în Europa, fiind și unul din cele două modele ale mărcii care au fost produse în Slovacia, pentru piața din UE. Odată cu a treia și a patra generație, Sportage a intrat în clubul SUV-urilor urbane elegante, căutate pentru stilul și echipamentele oferite, la un preț accesibil.