Porsche se întoarce cu modelul Cayenne la silueta tradițională a mărcii și lansează versiunea Coupe a acestui SUV. Modelul va fi concurent direct cu BMW X6, Mercedes Benz GLE Coupe, dar și cu Audi Q8.
Porsche Cayenne are din acest moment o versiune Coupe, una care readuce SUV-ul produs în Stuttgart la forma cu care mașinile Porsche ne-au obișnuit. Decizia mărcii este una firească, dat fiind succesul pe care rivalii de la BMW și Mercedes îl au cu cele două modele similare, X6 și GLE Coupe.
Spre deosebire de caroseria standard a lui Cayenne, Coupe-ul va avea doar patru locuri și trăsături și mai sportive decât SUV-ul clasic. Designul Coupe-ului se remarcă prin linia acoperișului, care se apropie de cea a lui 911, după ce, în urmă cu 16 ani, cei de la Porsche s-au îndepărtat de la această linie tocmai pentru a oferi mai mult spațiu cumpărătorilor primului SUV al mărcii. Între timp, marca BMW a fost mai rapidă și a lansat X6, un SUV coupe cu un succes remarcabil, pe care competitorii săi, Mercedes, Audi și acum Porsche au fost obligați să-l copieze.
Pentru o linie cât mai cursivă, designerii au instalat un acoperiș de sticlă panoramic, disponibil în standard pe acest model, astfel că luneta și acoperișul se continuă unul cu altul, într-un amplu ecran către cer. Cei doi pasageri din spate au la dispoziție două scaune individuale, din care pot admira în voie cerul. Opțional, acoperișul poate fi din fibră de carbon, care oferă o mai mare rigiditate și mai multă siguranță în cazul unui accident.
Motoarele cu care Cayenne Coupe va fi lansat sunt un V6 și un V8, primul având o capacitate de 3.0 litri, cu 335 CP și o accelerație de 5,9 secunde, dar și o viteză maximă de 250 km/h. Cel de-al doilea are 4.0 litri și 550 CP, precum și o accelerație de la 0 la 100 km/h de 3,9 secunde și o viteză maximă de 286 km/h. Ulterior, va fi oferit și un propulsor hibrid.
Prețul anunțat de Porsche pentru noul model va fi de 83.711 euro pentru V6 3.0 litri și de 146.662 euro pentru modelul Turbo, V8 4.0 litri. Prețurile sunt pentru piața din Germania, ceea ce înseamnă că în România vor ajunge puțin mai mari, așa cum se întâmplă cu toate modelele mărcii.