Cel mai mare SUV al celor de la Porsche a primit o actualizare pronunțată la jumătatea vieții, una care are la bază modificări importante de tehnologie. Acum, constructorul german de mașini sport lansează și noul motor E-Hybrid care poate merge 82 de km doar electric.
Porsche a mărit simțitor puterea motoarelor SUV-ului Cayenne, odată cu face-liftul estetic și simultan cu o serie de noutăți introduse la nivel de tehnologie. Noul Cayenne este declarat acum de Porsche „cel mai puternic”, datorită celor 739 CP pe care sistemul termic-hibrid îi oferă pe versiunea Turbo S E-Hybrid.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul motorporpulsor al noului Cayenne este format din motorul V8 twin-turbo de 4.0 litri de 441 kW (599 CP), la care a fost adăugat un motor electric cu o putere de 130 kW (176 CP) care ajung astfel la o putere combinată de 544 kW (739 CP) și un cuplu maxim de 950 Nm. O îmbunătățire vizibilă a fost obținută de inginerii Porsche și la capitolul autonomie electrică, datorită bateriei mărite, de 25,9 kWh, care poate oferi o distanță de rulare 100% electrică de până la 82 de kilometri. De asemenea, un nou încărcător de bord de 11 kW scurtează timpul de încărcare la mai puțin de două ore și jumătate.
La capitolul dinamică, noul Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid este echipat standard cu suspensie pneumatică adaptivă, dar și cu Torque Vectoring Plus, în timp ce Dynamic Chassis Control (PDCC) și direcția pe puntea spate sunt disponibile ca opțiuni.
Estetic, noul E-Hybrid afișează prizele de aer mărite, specifice modelelor Turbo, precum și elementele de protecție ale pasajelor roților și spoilerul spate în culoarea caroseriei, pentru un plus de dinamism. Cele două țevi de evacuare și etrierele roșii completează aspectul sport.
CITEȘTE ȘI Noile teste de emisii pentru mașinile diesel Euro 6 dau bătăi de cap producătorilor auto în Europa. Ford are primele probleme mari în Germania, cu zeci de mii de mașini respinseȘi la interior, modelul vine cu o serie de noutăți, pe lângă cele introduse odată cu face-liftul prezentat în prima jumătate a anului. Un volan sport GT, un selector pentru modul de condus și scaunele sport sunt cele mai importante.
Prețurile anunțate la momentul lansării (valabile pentru Germania) încep de la 176.324 euro, pentru versiunea de bază, respectiv 179.775 euro E-Hybrid Coupe, în timp ce prețul pentru pachetul GT începe de la 208.454 euro.