Importatorul mărcii Peugeot în România a lansat pe piața locală, la un an de la premiera mondială de la Geneva 2018, modelul exclusivist 508, un sedan care vrea să concureze nume mult mai titrate ale mărcilor Audi sau BMW.
Modelul Peugeot 508 poate fi comandat acum și de la dealerii mărcii din România, cu un preț de 24.633 euro, un nivel comparabil cu Volkswagen Passat sau, dacă mergem neapărat la marca Audi, cu care Peugeot dorește să compare acest model, cu compacta A3. În acest context, este posibil ca atractivitatea acestui model să fie foarte mare în rândul clienților din România.
Versiunea de intrare în gamă este dotată cu motorul 1.5 BlueHDi STT, de numai 130 CP, cu cutie manuală, în echipare Active. Dar clienții au la dispoziție acest motor diesel însoțit și de cutie automată, precum și motoarele de 2.0 litri Hdi, de 160 și 180 CP, tot cu cutie automată. Pentru amatorii de benzină, cilindreea oferită este 1.6 litri, de 180 și 225 CP, exclusiv cu cutie automată. Cel mai ieftin motor cu benzină costă 28.322 euro. Versiunea de top va fi 508 GT 1.6 THP STT, 225 CP, la un preț de 36.652 euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noul Peugeot 508 a fost prezentat anul trecut, la Geneva, dar lansarea lui s-a produs lent, în Europa, începând din luna iunie a anului trecut. Cu o dimensiune micșorată față de vechea generație, noul 508 a venit cu o nouă arhitectură, un design complet nou și un interior bazat pe conceptul i-Cockpit. Noul Peugeot 508 a fost proiectat să facă față concurenței puternice din segmentul D, unde atât modelele consacrate, precum VW Passat și Ford Mondeo, dar și modelele lansate în ultimul deceniu, precum Insignia sau, mai nou, Renault Talisman, se bucură de succes. Peugeot 508 este un model nou, aflat la a doua generație, el fiind introdus în urmă cu aproximativ 7 ani, ca înlocuitor al lui 407. Apariția sa a făcut parte din tendința industriei auto europene de a oferi modele mai mari și mai bine echipate. Această nouă generație folosește platforma EMP2, o platformă modulară pentru segmentele C și D, pe care au fost deja dezvoltate modelele 308 sau 3008, dar și modele similare de la Citroen.
CITEȘTE ȘI BMW își modifică țintele financiare și pune deoparte provizioane uriașe, de 1 miliard de euro, pentru a plăti amenda UE, dar va contesta deciziaLungimea noului 508 spune totul despre statutul său: 4,75 metri, însă putem observa că aceasta este mai mică decât generația anterioară cu 4 centimetri. De asemenea, înălțimea de 1,40 metri ne arată că noua limuzină are o postură joasă (6 centimetri în minus față de generația anterioară), care îi conferă o mai mare stabilitate și o apariție sportivă. Portbagajul care poate fi accesat prin intermediul hayonului are 478 litri, un volum destul de bun pentru un sedan, dar nu cel mai mare din segment. Interiorul este mai spectaculos decât exteriorul, acesta având la bază cunoscutul deja i-Cockpit, un concept destinat integrării în planșa de bord a noilor tehnologii de conectare, cu un display generos, de 8 sau 10 inci, în funcție de versiunea de echipare, și comenzi aflate erognomic de jur împrejur, alături de displayul de 12,3 inci, pe care se află afișajele indicatoarelor de bord.