Un consorțiu de antreprenori români și turci a câștigat contractul pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu-Mihăiești, parte a A3, Autostrada Transilvania.
Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fără TVA), contractul finanțat prin PNRR are o durată de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Antreprenorul va proiecta și va executa lucrări de deviere a traseului în zonele cu alunecări de teren de pe secțiunea de autostradă Nădășelu - Mihăiești care constau în:
- construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare,
- un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN1F și cursului pârâului ȚopaMică.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat la începutul anului că a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu-Mihăiești, parte a A3, Autostrada Transilvania.
„Astăzi a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu- Mihăiești (parte a A3, Autostrada Transilvania). Asocierea de constructori români și turci are la dispoziție 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și 27 de luni (9 luni - perioada de proiectare și 18 luni - execuția lucrărilor) pentru finalizarea contractului finanțat prin PNRR”, a anunțat Sorin Grindeanu.
CITEȘTE ȘI Volkswagen pune ChatGPT pe mașiniLa rândul său, directorul CNAIR, Cristian Pistol, a explicat atunci că cei care au depus oferta sunt constructori români și turci, și anume Ozaltin Insaat ve Sanayi A.S. - Ilgaz Insaat Ticaret A.S. - Vision Construction Workk S.R.L.
Devierea traseului acestui sector de autostradă este realizată în baza unei Expertize Tehnice, a continuat ministrul Transporturilor.
„Primul viaduct va fi construit între km 10+009 și km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km și nu va afecta versantul care prezintă alunecări. Al doilea viaduct, care va fi construit între km 21+406 și km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km și va depăși în aval DN1F. Acest viaduct va traversa cursului Pârâului Topa Mică și se va racorda cu traseul Autostrăzii Transilvania în zona km 24+890”, a mai spus Grindeanu.