Toyota a prezentat noua generație a SUV-ului RAV4, cu un design care impresionează, o platformă nouă și foarte multă tehnologie, inclusiv pentru siguranța pasagerilor.
Noul RAV4, unul dintre SUV-urile cu o istorie îndelungată din industria auto, a ajuns la a cincea generație, una care a câștigat aproape un metru, în comparație cu prima generație, ținând cont că prima caroserie, în 3 uși, avea numai 2,20 metri ampatament și 3,74 metri lungime. Mai exact, al cicnilea RAV4 a ajuns la 4,60 metri lungime și un ampatament de 2,70 metri, dimensiuni perfecte pentru a se bate cu rivalii din clasa compactă, rivali care au crescut serios de-a lungul anilor, și vorbim aici în special despre europeanul VW Tiguan sau japoneza Honda CR-V.
Designul noului RAV4 este cel care atrage atenția din primele secunde, fiind o combinație între liniile militare, pline de unghiuri, ale lui CH-R, și stilul rece, modern de pe celelalte modele din gamă, precum sedanul Corolla. Lățimea crescută ușor și garda la sol ridicată contribuie și ele la o apariție mai agresivă a SUV-ului.
CITEȘTE ȘI Mașinile Dacia din Germania se apropie de jumătate de milion. Marca românească are cea mai mare creștere în parcul auto germanDin punct de vedere tehnic, RAV4 este dezvoltat, în premieră, pe noua platformă globală a mărcii, motoarele fiind și ele utilizate pe alte modele cu care împarte platforma. La lansare, și pentru că vorbim despre o premieră la salonul din New York, nu există decât un motor hibrid, cu 2.5 litri benzină și propulsia electrică, la care se adaugă un propulsor doar pe benzină, de 2.0 litri. Lipsesc motoare diesel, care cu siguranță nu vor mai exista pe piața europeană, unde Toyota a anunțat că va mai oferi astfel de motoare. Sistemul hibrid este unul special, care are două motoare, dintre care unul acționează pe puntea spate, asigurând astfel tracțiunea AWD.