FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români

FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români
scris 28 dec 2021

Chiar dacă Dacia nu a beneficiat niciodată de o versiune sportivă, pe care și-au dorit-o mulți tineri români, aceasta a existat în America de Sud, acolo unde modelele mărcii Dacia sunt vândute sub sigla Renault. Sandero RS, o mașină cu performanțe notabile, va dispărea însă acum în forma în care a fost lansată, pentru că nu mai îndeplinește normele de emisii, relevă date analizate de Profit.ro.

Sandero RS, versiunea sport a modelului care a ajuns să fie cel mai vândut automobil al grupului Renault, va fi produsă într-o ediție limitată de 100 de exemplare, după care va deveni istorie. Renault a anunțat lansarea seriei Sandero RS Finale, o ediție limitată care marchează dispariția motorului de 2.0 litri, la care au visat mulți români.

Urmărește-ne și pe Google News
Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies

Cu 150 CP și peste 200 Nm, o accelerație de 8,4 secunde de la 0 la 100 km/h, Sandero RS a încântat mulți tineri care au avut astfel la dispoziție un automobil sport accesibil, care s-a apropiat ca performanțe de mult mai costisitoarele Megane RS sau Clio RS. Mașina are un șasiu modificat, frâne cu disc pe toate roțile, anvelope Michelin Pilot Sport 4 și o serie de elemente de design specifice.

Din păcate, motorul de 2.0 litri n-a permis constructorului să lanseze acest model și în Europa, din cauza emisiilor mari, astfel că românii și restul europenilor care și-au dorit acest model au sperat în toți acești ani că o minune se va întâmpla și va veni momentul în care ar putea cumpăra automobilul sport de la Dacia. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat, deși la sfârșitul anului trecut un exemplar Sandero RS era testat de Renault la Paris.

Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă CITEȘTE ȘI Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă

Acum este finalul acestui motor și al unei versiuni sport a popularului Sandero, care se produce nu doar la Mioveni și în Maroc, ci și în America de Sud. Acolo va fi introdusă în fabricație noua generație Logan și Sandero, care nu vor mai fi echipate cu motoare mai mari de 1.0 litri.

O posibilă relansare a unei versiuni sport pentru Sandero, despre care s-a vorbit la un moment dat, dar n-a fost niciodată confirmat oficial, ar putea fi echipată cel mult cu motorul TCe de 1.3 litri, cu o putere ce poate ajunge până la 150 CP.

EXCLUSIV Early Game Ventures va lansa al doilea fond de investiții, cu majorări substanțiale de cifre: Următorul unicorn românesc va apărea în mai puțin de 5 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Early Game Ventures va lansa al doilea fond de investiții, cu majorări substanțiale de cifre: Următorul unicorn românesc va apărea în mai puțin de 5 ani

Sandero RS Finale, ce va fi oferit clienților din America de Sud, se va remarca, pe lângă logo-ul specific Renault Sport, și printr-o plăcuță pe care va fi aplicată seria unică, de la 1 la 100. Fiecare client va primi un pachet compus din mai multe echipamente (șapcă, breloc, portofel și un afiș artistic cu mașina).

FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români

FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români
viewscnt
Afla mai multe despre
dacia sandero
sandero rs
dacia motor 2 litri
dacia sport