BMW Seria 5 și versiunea electrică i5 vor avea variante „exclusiv din China pentru China”, pentru a satisface pretențiile clienților de pe această piață. Mașina va fi mai mare și va avea echipamente dedicate.
Divizia din China a BMW, un parteneriat cu Brilliance Automotive în care compania germană și-a crescut participarea la 75%, devenind acționar majoritar, va produce modelele Serie 5 și i5 create special pentru piața chineză, diferite de cele dezvoltate și produse în Europa și pe alte piețe ale lumii. Mașina a ajuns la a opta generație, dar este a patra care are o versiune exclusivă pentru clienții chinezi.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Constructorul bavarez spune că mașina va avea un ampatament mai mare, proporții modificate și mai mult spațiu pentru pasagerii din spate, detaliile fiind decise în urma consultării de grupuri țintă atent alese pentru a contura cu precizie gusturile localnicilor, în special generația tânără, atentă la mărcile premium europene. La interior, Seria 5 și i5 vor primi finisaje regăsite pe modelele superioare, Serie 7 și i7, cu display-ul curbat, un nou volan, tehnologia Interaction Bar precum și sistemul de infotainment iDrive. Bordul va avea inserții de sticlă și Titanium Bronze, pentru a căpăta „un fler exclusivist, orientat spre stilul chinesc”. Tot de la Serie 7 a fost preluat și ecranul de 31,3 inchi, cu rezoluție 8K, BMW Theatre Screen, combinat cu un sistem de sunet Bowers & Wilkins.
Producția noilor modele exclusiv chinezești Serie 5 și i5 va fi asigurată de uzina din Dadong, Shenyang, parte din rețeaua operată de BMW Brilliance Automotive.
CITEȘTE ȘI CFO-ul Tesla a demisionat, fără explicații. Compania a numit deja un înlocuitorBMW a dezvăluit în premieră noua generație Serie 5, împreună cu prima versiune electrică din istorie a acestui model, i5, în luna mai, având un nivel fără precedent de tehnologie, atât în materie de asistență și conectare, cât și pentru a oferi un comportament de rulare de înaltă ținută.
De la lansarea din 1972, Seria 5 s-a vândut în peste 10 milioane de exemplare, din care peste două milioane au fost vândute în China. Numai în ultimii doi ani, piața chineză a absorbit 530.000 de unități ale acestui model, un volum care îl plasează pe primul loc în segmentul mediu premium.