BMW a lansat face-liftul celui mai mare SUV din gamă, oferindu-i o schimbare mai pronunțată de design și mai multe noutăți, printre care noul sistem de operare iDrive.
BMW X7 s-a înnoit mai mult decât era obișnuit pentru un model la jumătatea vieții. Noile echipamente software, sistemul de control iDrive și sistemul de operare BMW 8 sunt însoțite și de o nouă parte frontală, la care se adaugă un nou pachet M Sport, jante noi, o gamă extinsă de echipamente standard, sisteme suplimentare de asistare a condusului și cea mai recentă tehnologie mild-hybrid 48V pentru cele trei variante de motorizare.

Schimbările de design sunt impresionante în special în ceea ce privește blocurile optice, care au preluat deja un stil ce se regăsește pe noile modele electrice ale mărcii, desprinzându-se brutal de modelul pre-facelift.
Noile faruri LED au funcție matrix adaptivă, cu faza lungă cu efect antiorbitre și distribuție adaptivă a luminii, oferă și funcționalitatea de proiectoare de ceață față, cu lumină automată pentru vreme rea. Grila BMW "lconic Glow" este o caracteristică standard a vârfului de gamă BMW X7 M60i xDrive și va fi oferită ca opțiune pentru celelalte variante de model. Și în partea din spate a mașinii au fost operate modificări vizibile ale blocurilor optice.

Gama de motoare include un nou V8 pe benzină, de 4.4 litri, pentru vârful de gamă M60i xDrive, care este derivat din motoarele M GmbH. Acesta are 390 kW/530 CP și un cuplu maxim de 750 Nm. De asemenea, un motor cu șase cilindri în linie, de ultimă generație, își face debutul la xDrive40i, cu o putere de 280 kW/380 CP, în timp ce cuplul maxim crește la 540 Nm susținut de sistemului mild-hibrid. A treia propunere este motorul diesel cu șase cilindri în linie de pe xDrive40d cu o putere de 259 kW/352 CP și un cuplu de 700 Nm, care poate fi crescut până la 720 Nm cu ajutorul sistemului mild-hybrid.
Toate cele trei motoare dispun de tehnologia mild-hybrid 48V de nouă generație.
BMW X7 va fi produs în continuare în uzina din SUA, Spartanburg, iar lansarea sa pe piață va începe din luna august.