Primarul Capitalei, Nicușor Dan, anunță că au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce va asigura legătura dintre Capitală și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” – Otopeni iar până la finalizarea investiței, mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate.
Au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce va asigura legătura dintre Capitală și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” – Otopeni. Până la finalizarea investiței, mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate”, spune primarul Nicușor Dan.
El afirmă că liniile de tramvai 3, 24 și 45 au fost suspendate și a fost înființată linia de tramvai 42, care asigură legătura între terminalele „Vasile Pârvan” și „Piața Presei”, pe traseul: „Vasile Pârvan”, Calea Plevnei, Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Expoziției, „Piața Presei”, cu întoarcere pe Bd. Expoziției, Str. Aviator Popișteanu, Str. Dornei, Str. Puțul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Str. Berzei, Calea Plevnei, „Vasile Pârvan”, scrie News.ro.
În plus. a fost înființată linia de tramvai 53, între „Mezeș‟ și „Cartier Dămăroaia”, pe traseul: „Mezeș”, Șos. Chitilei, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, „Cartier Dămăroaia‟ și retur. ”Traseele liniilor de troleibuz 86 și 97 au fost scurtate, iar vehiculele întorc la Clăbucet, în loc de „Dridu”, respectiv, „Străulești”. A fost înființată linia de troleibuz 95, care asigură legătura între Cartierul Pajura (de la capătul „Dridu”) și Străulești. Astfel, fostul traseu al liniei 97 între Străulești și Clăbucet este asigurat de linia 95 și de trenurile Magistralei 4 de metrou”, mai anunță primarul Capitalei.
Nicușor Dan precizează că și porțiunea cuprinsă între „Dridu” și Clăbucet, pe care nu mai circulă troleibuzele liniei 86, este acoperită de autobuzele liniei navetă 686.
El afirmă că linia 476 este modificată și funcționează pe traseul de bază de la „Pasaj CFR Chitila” până la Mezeș, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Laminorului, Bd. Bucureștii Noi, până la terminalul „Străulești” și linia de noapte N113 funcționează pe un traseu modificat între terminalele „Piața Unirii 2” și “Mezeș”.
De asemenea, linia de noapte N117 funcționează între „Piața Unirii 2” și „Străulești” și în zona reorganizată, au fost înființate trei stații noi, și anume: „Carpați” (amplasată pe Str. Carpați), „Caransebeș” (amplasată pe Str. Caransebeș) și „Soveja” (amplasată pe Str. Aviator Popișteanu).