SUV-ul Duster va beneficia de o versiune echipată cu un motor puternic, capabil să producă 170 de cai-putere, o valoare pe care mulți posesori ai acestui model nu îndrăznesc să și-o imagineze. Din păcate, mașina nu va fi disponibilă în România.
Duster are din acest moment o motorizare 1.3 TCe de 170 CP, disponibilă pe piața din Brazilia, după ce modelul Dacia a fost lansat sub sigla Renault, în cea de-a doua sa generație. Acest motor este cel mai puternic pe care un Duster l-a primit vreodată, după demodatul deja 2.0 litri, de 150 CP, disponibil pe unele piețe, inclusiv în Rusia.
Motorul este preluat de la modelele Renault Arkana și Captur, pe care nu are însă această putere, din motive de emisii. Dat fiind faptul că în America de Sud legislația privind emisiile nu este la fel de dură ca în Europa, iar piața cere mașini tot mai performante, la prețuri accesibile, pentru Renault și modelul preluat de la Dacia a fost o oportunitate ce nu putea fi ratată. Motorul este însoțit de cutia de viteze automată CVT X-TRONIC, în șase trepte, iar mașina este disponibilă doar cu tracțiune 4x2.
Specificațiile lui Duster de 170 CP cuprind o accelerație de 9,2 secunde, de la 0 la 100 km/h și un cuplu maxim de 270 Nm. Renault Duster 1.3 TCe de 170 CP costă 24.700 de euro și are o serie de echipamente de top, similare cu cele regăsite pe Duster în Europa. Nu are prea multe opțiuni disponibile, astfel că prețul maxim urcă la circa 25.200 de euro.
Renault nu este la primul model care oferă puteri mai mari pe alte continente, acolo unde mașinile Dacia sunt vândute sub sigla francezilor. Cel mai cunoscut exemplu este Sandero RS, care s-a fabricat până anul trecut, cu motor de 2.0 litri și 145 CP. Este posibil ca o nouă generație a acestuia să beneficieze de un motor similar cu cel de pe Duster.